Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agricola Bacau - crestere cu 40% a vanzarilor de produse de post Sav'Or
Vânzările de produse vegetale Sav’Or, fabricate şi comercializate de Europrod SA - companie din cadrul Grupului de firme Agricola Bacău - vor creşte în perioada postului cu 40% faţă de perioada similară din anul 2009, estimează compania.
„Evoluţia de până acum a vânzărilor, de la începutul postului dinaintea Sărbatorii Paştelui, ne determină să apreciem că vom avea o creştere valorică de circa 40 de procente. Potrivit istoricului nostru, vânzările de produse de post Sav’Or cresc în volum de la 1 tonă, pe o lună în care nu se posteşte, la 20 tone pe lună de post. Procentual, aşadar, de douazeci ori mai mult şi în volum şi în valoare. Preţul mediu al acestor produse este de 10 lei/ kg”, declară Vasile Roman, Directorul Liniei de Business Semipreparate şi Produse pre-gătite din cadrul Agricola Bacău.
În portofoliul Europrod Bacău, gama de produse pre-gătite vegetale include cinci sortimente: Hamburgeri, Crochete, Nuggets, Fingers şi Pârjoale vegetale, comercializate sub brandul Sav'Or.
„Cele mai vandute produse Sav’Or de post sunt Pârjoalele vegetale şi Hambugerii vegetali. E drept că în perioada postului vânzările la produsele pre-gătite din carne scad cu aproximativ 20%, dar această scădere este compensată în valoare de creşterea exponenţială a produselor Sav’Or vegetale”, precizează Vasile Roman.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
În cazul produselor vegetale Sav’Or comercializate de Europrod, piaţa internă manifestă patru vârfuri ale cererii: în perioadele de post ale Paştelui, Crăciunului, Sfântul Petru şi Sfânta Maria. Există, de altfel şi consumatori fideli ai produselor vegetale Sav’Or, care le preferă datorită beneficiilor aduse sănătăţii, dar saltul mare al cererii se manifestă datorită tradiţiei românilor de a respecta perioadele de post.
„Cifra de afaceri Europrod în primele două luni ale acestui an a crescut cu + 19,8%, in timp ce volumul vanzărilor a avansat cu + 3 % faţă de primele două luni din 2009. Profitul din exploatare pe primele 2 luni ale acestui an reprezintă 6,89 din cifra de afaceri.Datorita eforturilor sustinute ale unei echipe formata din 104 angajaţi, Europrod a reusit sa raporteze cifre in crestere, pe fondul unei scăderi pronunţate, de aproximativ 19%, a pieţii acestor produse de nişă”, declara Vasile Roman, directorul Europrod.
Produsele pre-gătite vegetale sunt obţinute după reţete speciale în care principalii ingredienţi sunt soia şi legume proaspete. Acestea sunt tratate termic (o scurtă prăjire, de 30 de seconde, pentru fixarea proteinei, după care urmează coacerea într-un cuptor cu aer cald) şi congelate prin şoc termic. Tratamentul termic elimină pentru consumatori procesul de preparare propriu-zis, sortimentele amintite necesitând doar încălzire în cuptorul cu microunde sau cuptorul aragazului pentru a fi consumate.
În anul 2009 produsele pre-gătite Sav’Or vegetale comercializate au avout o pondere volumică de circa 12 % din vânzările totale de produse pre-gătite Sav’Or (inclusiv cele din carne).
Categoria semipreparate şi produse pre-gătite din carne, obţinute la fabrica Europrod, companie parte a Grupului de firme Agricola Bacău, a înregistrat în 2009, cumulat, o cotă de piaţă de 18%, principalul obiectiv pentru 2010 fiind creşterea cotei de piaţă la 23%.
Astfel, în 2009 faţă de 2008, creşterea în volum a vânzărilor de semipreparate a fost de + 24% iar creşterea valorică de + 20%, în condiţiile în care preţul mediu de vânzare s-a diminuat cu 3% în 2009.
Agricola Bacău este unul dintre cei mai mari producători de carne de pui din România şi principalul exportator din această categorie. Unul dintre cele mai importante atribute ale brandului Agricola Bacău este acela de inovator, în special în ce priveşte noi concepte de prezentare a produselor:
Agricola Bacău este prima companie care a lansat în România sortimentele din carne de pui ambalate la tăviţă cu cryofilm, după care această metodă de ambalare a fost preluată şi de alţi jucatori din piaţă.
În anul 2007, continuând inovaţiile în domeniul produselor proaspete şi sigure, Agricola Bacău a lansat prima linie de ambalare în atmosferă controlată (sistem BDF) din România.
Anul trecut, Agricola Bacău a lansat în premieră un produs inedit pe piaţa românească de carne de pui, Puiul familist, ce se prezintă într-o formulă inovatoare de ambalare - un astfel de produs conceput cu grijă şi din grijă faţă de consumatori şi familiile lor.
În anul 2009 Agricola Bacău a înregistrat o creştere cantitativă a vânzărilor de carne de pui de 23%, faţă de anul anterior şi o creştere valorică de 30%.
Cumulat, în 2009 Agricola Bacău a avut o cotă de piaţă de 11%, în creştere cu 2 procente faţă de 2008.
Din Grupul de Firme Agricola Bacău fac parte următoarele companii: Agricola Internaţional SA, Salbac SA, Europrod SA, Avicola Lumina - Constanţa SA, Suinprod Siret SA, Comcereal SA, G-A Nutriţie Animală SA, Aicbac SA si Agricontruct SA.
Gama de produse pre-gătite vegetale pe bază de soia şi legume a fost lansată odată cu gama de produse pre-gătite din carne şi brandul Sav’Or, în septembrie 2006, primul brand românesc de produse de tip ready-meal, şi se adresează unui public în special urban, dinamic, foarte ocupat, cu puţin timp pentru gătit, foarte exigent cu ceea ce mănâncă.
Însuşindu-şi atributul cel mai important al companiei din care provine, acela de inovator, Europrod a lansat de curând gama de produse pre-gătite Sav’Or din carne refrigerate, ambalate în tăviţe, în sistem BDF, asemenea cărnii refrigerate Agricola Bacău. Tăviţele prevăzute cu film cu barieră de oxigen (care asigură timp de 16 zile prospeţimea şi deliciul produselor) sunt înfăşurate de un manşon care preia toate elementele vizuale ale brandului Sav’Or.
Anul trecut, Europrod a lansat gama „Răsfăţ la grătar” – produse dedicate sezonului cald (mixuri de tranşate din carne gata pregatite pentru grătar, frigarui asortate, mici gata formaţi).
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura