Ana Pan a realizat o cifră de afaceri de patru milioane de euro, în primele nouă luni ale anului 2009, nivel comparabil cu cel înregistrat anul trecut, se arată într-un comunicat al companiei.
"Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizează parteneri de afaceri în franciză, pe baza concepului “3 în 1” - cofetărie, patiserie, pâine, care să se alinieze la standardele impuse în ceea ce priveşte produsele şi serviciile oferite şi să susţină brand-ul dezvoltat până în prezent de către francizor. În următoarea perioadă, Ana Pan îşi propune să extindă reţeaua de franciză în Bucureşti şi în oraşele cu o populaţie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanţă de 100-120 kilometri în jurul Capitalei", se mai arată în comunicat.
În ultimii ani s-a remarcat orientarea populaţiei către alimentaţia sănătoasă, iar această tendinţă s-a materializat prin descreşterea cererii de produse de pâine ambalate şi a cozonacilor din import, cu durată mare de valabilitate, menţionează comunicatul. Pentru Sărbătorile de Iarnă din acest an, Ana Pan pune în vânzare 22 de produse.
Ana Pan deţine un lanţ de 24 de cofetării din care 18 magazine proprii şi şase francize.
"Strategia de dezvoltare a companiei Ana Pan vizează parteneri de afaceri în franciză, pe baza concepului “3 în 1” - cofetărie, patiserie, pâine, care să se alinieze la standardele impuse în ceea ce priveşte produsele şi serviciile oferite şi să susţină brand-ul dezvoltat până în prezent de către francizor. În următoarea perioadă, Ana Pan îşi propune să extindă reţeaua de franciză în Bucureşti şi în oraşele cu o populaţie mai mare de 40.000 de locuitori, situate la o distanţă de 100-120 kilometri în jurul Capitalei", se mai arată în comunicat.
În ultimii ani s-a remarcat orientarea populaţiei către alimentaţia sănătoasă, iar această tendinţă s-a materializat prin descreşterea cererii de produse de pâine ambalate şi a cozonacilor din import, cu durată mare de valabilitate, menţionează comunicatul. Pentru Sărbătorile de Iarnă din acest an, Ana Pan pune în vânzare 22 de produse.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Ana Pan deţine un lanţ de 24 de cofetării din care 18 magazine proprii şi şase francize.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








