Săptămâna aceasta a fost inaugurat, la Oradea, Târgul Ţăranului, un magazin cu produse tradiţionale româneşti provenite din fermele producătorilor locali. Magazinul a fost deschis în cadrul Galeriilor Comerciale ERA Shopping Park şi, potrivit unui comunicat al comercianţilor, este prima iniţiativă din Bihor care încurajează micii producători şi comerţul de produse proaspete.
"Târgul săptămânal de produse naturale tradiţionale a fost un real succes şi i-a determinat pe producătorii locali să-şi extindă şi să-şi permanentizeze oferta: 10 dintre cei mai buni producători locali s-au asociat pentru a-şi vinde direct produsele, fără intermediari. Astfel, orădenii nu mai sunt nevoiţi să treacă graniţa pentru a-şi face cumpărăturile, diferenţa dintre calitate şi preţ nu mai există, ei având de astăzi toate motivele să rămână acasă", a declarat Graham Kilbane, CEO Omilos Group.
Preşedintele CJ, Radu Ţîrle, s-a declarat încântat de faptul că producătorii locali au găsit un loc la standard european unde să-şi desfacă produsele, mulţumind în mod special conducerii complexului că au arătat înţelegere pentru nevoile producătorilor. „Desfacerea produselor este o problemă, mai ales a celor de calitate, care, iată, poartă amprenta bihorenilor. Cred că şi în anii următori aceştia îşi vor face un nume şi un renume, iar noi, consumatorii, putem avea încredere deplină în produsele lor", a spus preşedintele CJ.
Prefectul Gavrilă Ghilea i-a felicitat atât pe producătorii care au reuşit să-şi unească eforturile pentru a deschide magazinul, cât şi conducerea complexului, care reuşeşte în vremuri de criză să atragă agenţi economici. „Sunt convins că şi alţi producători vor ocupa în viitor spaţii comerciale. Iată că putem face treabă bună şi cu produsele autohtone, care sunt la fel de bune ca şi cele din străinătate. În mod sigur, eu o să mă aprovizionez de aici", a spus prefectul Ghilea.
Clienţii parcului comercial vor găsi la „Târgul Ţăranului" miere naturală şi produse derivate (propolis, polen), ceaiuri, tincturi şi unguente pe bază de plante, pălincă de prune, mere sau cireşe, vin, produse din carne, brânzeturi de oaie şi capră făcute după reţete tradiţionale româneşti şi italiene, legume şi fructe din gospodărie, ulei presat la rece, tăiţei de casă şi covrigi, prăjituri etc.
„Cred că magazinele de tipul târgurilor tradiţionale sunt binevenite în cadrul centrelor comerciale. Pe lângă faptul că sunt o excelentă oportunitate pentru micii producători, cumpărând de la noi, orădenii îşi asigură o viaţă sănătoasă, implicit sprijinind şi economia locală. Sunt convins că clienţii noştri vor fi încântaţi să aibă mereu la îndemână produse proaspete şi să poată discuta direct cu cei care le produc", a spus Mihai Demian, producător de brânzeturi după reţete tradiţionale româneşti şi italiene.
"Târgul săptămânal de produse naturale tradiţionale a fost un real succes şi i-a determinat pe producătorii locali să-şi extindă şi să-şi permanentizeze oferta: 10 dintre cei mai buni producători locali s-au asociat pentru a-şi vinde direct produsele, fără intermediari. Astfel, orădenii nu mai sunt nevoiţi să treacă graniţa pentru a-şi face cumpărăturile, diferenţa dintre calitate şi preţ nu mai există, ei având de astăzi toate motivele să rămână acasă", a declarat Graham Kilbane, CEO Omilos Group.
Preşedintele CJ, Radu Ţîrle, s-a declarat încântat de faptul că producătorii locali au găsit un loc la standard european unde să-şi desfacă produsele, mulţumind în mod special conducerii complexului că au arătat înţelegere pentru nevoile producătorilor. „Desfacerea produselor este o problemă, mai ales a celor de calitate, care, iată, poartă amprenta bihorenilor. Cred că şi în anii următori aceştia îşi vor face un nume şi un renume, iar noi, consumatorii, putem avea încredere deplină în produsele lor", a spus preşedintele CJ.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Prefectul Gavrilă Ghilea i-a felicitat atât pe producătorii care au reuşit să-şi unească eforturile pentru a deschide magazinul, cât şi conducerea complexului, care reuşeşte în vremuri de criză să atragă agenţi economici. „Sunt convins că şi alţi producători vor ocupa în viitor spaţii comerciale. Iată că putem face treabă bună şi cu produsele autohtone, care sunt la fel de bune ca şi cele din străinătate. În mod sigur, eu o să mă aprovizionez de aici", a spus prefectul Ghilea.
Clienţii parcului comercial vor găsi la „Târgul Ţăranului" miere naturală şi produse derivate (propolis, polen), ceaiuri, tincturi şi unguente pe bază de plante, pălincă de prune, mere sau cireşe, vin, produse din carne, brânzeturi de oaie şi capră făcute după reţete tradiţionale româneşti şi italiene, legume şi fructe din gospodărie, ulei presat la rece, tăiţei de casă şi covrigi, prăjituri etc.
„Cred că magazinele de tipul târgurilor tradiţionale sunt binevenite în cadrul centrelor comerciale. Pe lângă faptul că sunt o excelentă oportunitate pentru micii producători, cumpărând de la noi, orădenii îşi asigură o viaţă sănătoasă, implicit sprijinind şi economia locală. Sunt convins că clienţii noştri vor fi încântaţi să aibă mereu la îndemână produse proaspete şi să poată discuta direct cu cei care le produc", a spus Mihai Demian, producător de brânzeturi după reţete tradiţionale româneşti şi italiene.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 4.83 din 3 voturi
Urmareste-ne pe Google News