Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Presedintele asociatiei Bioterra a anuntat ca producatorii pe care ii reprezinta doresc sa schimbe tendinta de vanzari, pentur a scoate din joc marile magazine.
Bioagricultorii reuniti in cadrul asociatiei de profil Bioterra, aproape ca sunt pe picior de razboi cu marile magazine care le vand produsele, presedintele Nagy Miklos declarand recent ca organizatia pe care o conduce doreste o schimbare a tendintei vanzarii produselor agricole bio, astfel incat acestea sa poata fi cumparate direct de la producator, fara a mai ajunge in rafturile hypermarket-urilor.
Nagy Miklos a afirmat ca se doreste eliminearea din acest lant a verigii reprezentate de marile magazine, promovand idea ca produsele ecologice trebuie comercializate direct de la poarta gospodariilor producatorilor, dand in acest sens exemplul Elvetiei si Austriei, unde acest tip de comert este unul obisnuit.
In acest fel, sunt de parere bioagricultorii, produsul ar fi mult msai ieftin , iar cumpararorul ar avea certitudinea calitatii acestuia, luand contact direct cu producatorul si putandu-se informa mai bine.
Supararea bioagricultorilor vine din faptul ca supermarket-urile au ca principala prioritate profiturile cat mai mari, oferind preturi de achizitie prea mici, iar la vanzare, pretul produselor fiind mult mai mare decat cel practicat de producatori. In plus, reprezentaniii asociatiei Bioterra sunt suparati si pe faptul ca marile magazine le achita produsele cu 60 pana la 80 de zile intarziere.
“În plus, pe rafturile acestor magazine, produsele eco sunt anonime. Nu stie nimeni de la cine ce cumperi. Mult mai bine ar fi, asa cum se practica în Austria, Elvetia, direct de la poarta gospodarului. Acolo se stabilesc relatii, se cunosc unii pe altii, se leagă prietenii; oamenii merg si cumpara cu incredere pentru ca stiu ca si anul trecut, sau altadata, au avut aceleaai produse de calitate” a mai precizat presedintele asociatiei Bioterra.
Nagy Miklos a afirmat ca se doreste eliminearea din acest lant a verigii reprezentate de marile magazine, promovand idea ca produsele ecologice trebuie comercializate direct de la poarta gospodariilor producatorilor, dand in acest sens exemplul Elvetiei si Austriei, unde acest tip de comert este unul obisnuit.
In acest fel, sunt de parere bioagricultorii, produsul ar fi mult msai ieftin , iar cumpararorul ar avea certitudinea calitatii acestuia, luand contact direct cu producatorul si putandu-se informa mai bine.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Supararea bioagricultorilor vine din faptul ca supermarket-urile au ca principala prioritate profiturile cat mai mari, oferind preturi de achizitie prea mici, iar la vanzare, pretul produselor fiind mult mai mare decat cel practicat de producatori. In plus, reprezentaniii asociatiei Bioterra sunt suparati si pe faptul ca marile magazine le achita produsele cu 60 pana la 80 de zile intarziere.
“În plus, pe rafturile acestor magazine, produsele eco sunt anonime. Nu stie nimeni de la cine ce cumperi. Mult mai bine ar fi, asa cum se practica în Austria, Elvetia, direct de la poarta gospodarului. Acolo se stabilesc relatii, se cunosc unii pe altii, se leagă prietenii; oamenii merg si cumpara cu incredere pentru ca stiu ca si anul trecut, sau altadata, au avut aceleaai produse de calitate” a mai precizat presedintele asociatiei Bioterra.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News