Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brasov: Producatorii din piete se promoveaza pe internet
Ceapa de Făgăraş şi roşiile de Giurgiu au devenit vedete ale internetului. Administratorii Pieţei Transilvania, situată pe Şoseaua Cristianului, la ieşirea din Braşov, au avut o idee inedită ca să bată criza.
Clienţii pot afla preţurile produselor de pe tarabe de pe Facebook. Ideea de a deschide un cont pe unul dintre site-urile de socializare aparţine administratorilor pieţei Transilvania, din Bartolomeu. Aceştia consideră că aşa pot atrage mai mulţi cumpărători pe timp de criză.
Ca promovarea să fie completă, sunt postate chiar şi fotografii fructele şi legumele de pe tarabele producătorilor. Fotografiile sunt însoţite de preţurile aferente mărfii.
„Odată cu apariţia crizei economice, reclama ni s-a părut foarte costisitoare. Ca să reducem cheltuielile, ne-am gândit că am putea să ne facem cunoscuţi pe internet. Iar metoda aceasta a funcţionat perfect, pentru că sunt foarte multe persoane care caută astfel de informaţii pe internet", spune Cătălin Bădiţoiu, patronul pieţei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Sute de cumpărători de pe internet
Foarte rapid, Piaţa Transilvania a ajuns să aibă sute de prieteni virtuali. Mulţi dintre potenţialii cumpărători sunt români, stabiliţi în străinătate, care vin special în ţară ca să se aprovizioneze cu fructe şi legume eco.
Nico Nicoleta, unul dintre utilizatorii site-ului, spune că „vin să fac cumpărăturile în România. Vreau ardei capia şi ceapă de apă, pentru zacuscă", într-un comentariu postat pe internet.
„Ne-am gândit să oferim şi facilităţi celor care accesează pagina noastră, după care vin să cumpere de aici. Am vorbit cu toţi comercianţii, iar cei care vin şi spun că au accesat pagina de pe Facebook, beneficiază de cinci la sută reducere, la orice categorie de produse. Avem clienţi braşoveni, turişti şi mulţi români care locuiesc în străinătate", declară Cătălin Bădiţoiu.
Pagina de Facebook este foarte importantă atât pentru administratorii pieţei, cât şi pentru comercianţii care vând aici. „Nouă ni s-a părut o idee foarte bună şi sunt foarte mulţi cumpărători care vin şi spun că au găsit piaţa pe internet. Aşa ne creşte vânzarea şi toată lumea e mulţumită", spune Marcel Căpăţână, unul dintre negustorii din piaţă.
Pagina de pe site-ul de socializare este actualizată zilnic de administratorii pieţei. „Ne ocupăm de pagina de internet pentru că este foarte important să avem date actualizate. Postăm produsele şi preţurile medii cu care se vând în piaţă", adaugă Ovidiu Butucel, şeful personalului administrativ al pieţei.
Piaţa Transilvania are 478 de prieteni virtuali pe Facebook.
Sursa: Adevarul
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News