Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Campofrio asteapta vanzari mai mici la inceput de 2010
Producatorul de mezeluri Tabco-Campofrio, filiala locala a gigantului Campofrio Group, inregistreaza o scadere a vanzarilor din luna iulie a acestui an comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent pe fondul scaderii consumului si al cresterii somajului.
"In 2009 a existat o scadere accentuata a puterii de cumparare, vizibila din semestrul al doilea. In ceea ce priveste prima parte a anului 2010 consideram ca va aduce vanzari mai mici decat perioada similara a lui 2009, insa din august 2010 speram sa avem usoare cresteri in raport cu anul curent", a declarat Alina Pene, director de marketing al Tabco-Campofrio Romania.
Ovidiu Wencz, directorul general al Tabco-Campofrio, declara in luna august a acestui an ca rezultatele din primul semestru au fost chiar mai bune decat cele inregistrate in aceeasi perioada a anului 2008, pe fondul eficientizarii productiei si al reducerii costurilor cu procente intre 5 si 10%.
Directorul de marketing al companiei sustine insa ca in cea de-a doua jumatate a anului vanzarile companiei au fost afectate de criza economica, deoarece consumatorii au inceput sa reduca treptat cantitatea de mezeluri achizitionata dupa ce au migrat, in prima faza, catre produsele mai ieftine. "Numeroasele promotii facute de toti competitorii, precum si devalorizarea monedei nationale au reprezentat alte provocari pe care le-am intampinat in acest an. Ca un paradox, produsele din gama premium isi mentin totusi ponderea."
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Ziarul Financiar
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura