Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cifra de afaceri in crestere pentru lantul de brutarii "Paul"
Brandul francez de brutarii-patiserii Paul, prezent pe piata romaneasca din 2008, a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 2,1 mil. euroi. Ovidiu Albu, director general Paul, preconizeaza o crestere a afacerilor cu 30% pentru acest an, mizand pe extinderea lantului de brutarii.
Potrivit lui Ovidiu Albu, primul magazin Paul a fost deschis, in sistem de franciza, in cadrul Baneasa Shopping City, in luna decembrie 2008 fiind inaugurata si cea de-a doua locatie, situata in Piata Dorobanti, care a avut cel mai mare aport in afacerile companiei in 2009.
“Au mai aparut pe piata diverse companii care sugerau ca ar avea aceeasi pozitionare cu noi si aceeasi oferta, dar niciuna nu constituie un real competitor. Cererea pentru ceea ce oferim (produse, servicii, marca) este in crestere, semn al maturizarii clientilor locali”, declara Albu.
Pentru acest an compania estimeaza vanzari de 3 mil. euro, principalul obiectiv fiind extinderea lantului de brutarii-patiserii cu doua noi locatii, exclusiv in Bucuresti. Pentru acest proiect, Paul a alocat un buget de investitii de 900.000 euro. Numarul angajatilor ar putea creste astfel cu 50 de persoane.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
“In general, clientii nostri sunt oameni care locuiesc in zona brutariei in cazul locatiei din Dorobanti. La Baneasa vorbim practic de clientii centrului comercial, deci cei care nu vin dedicat pentru noi, dar isi cumpara painea sau dulciurile de la noi sau se opresc sa consume acolo, fiind locatia care are o zona de «dine-in» mai mare”, explica directorul general Paul Romania.
Potrivit acestuia, valorea media a cosului de cumparaturi se ridica la 20-25 lei.
Cu o traditie de peste 120 de ani in arta brutariei, Paul este prezent in 21 de tari. Compania are in prezent 453 de magazine, dintre care 326 de locatii sunt deschise in Franta.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News