Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

Este vorba de o noua politica de promovare care va fi pusa in paractica de anul viitor, in sprijinul fermierilor.
Incepand din 2016, Comisia Europeana va pune in practica o noua politica de promovare denumita „Enjoy, it's from Europe”, ofocialii de la Bruxelles anuntand ca doresc ca astfel sa ii ajute pe producatorii din sectorul agricol sa intre sau sa-si consolideze pozitia pe pietele internationale. Totodata. noua politica se adreseaza si consumatorilor de pe piata europeana, in scopul de a-i face mai constienti de eforturile facute de fermierii europeni.
Principalele elemente noi ale politicii de promovare sunt o crestere semnificativa a ajutoarelor alocate pentru campaniile de promovare, de la 61 milioane de euro in 2013 pana la 200 de milioane de euro in 2019, cresterea ratelor de cofinantare UE comparativ cu actualul regim, de la 50% la 70-80% si chiar pana la 85% pentru Grecia si Cipru si infiintarea unei strategii europene de promovare care va permite ca masurile de promovare sa fie mai concentrate.
Despre nou stategie a vorbit zilele acestea si comisarul european pentru Agricultura, Phil Hogan, care a anuntat cu aceasta ocazie ca anul viitor, fermierii europeni vor beneficia de o alocare bugetara de 111 milioane de euro din partea comisiei europene pentru a-si promova produsele pe piata comunitara si cea internationala.
In acest sens, comisarul european a declarat marti ca „productia agroalimentara europeana nu are egal la scara mondiala. Exporturile UE, estimate la 110 miliarde de euro, creeaza locuri de munca si crestere in zonele rurale din intreaga Europa. Pentru a sustine aceasta evolutie pozitiva, am placerea de a va prezenta acest nou regim de promovare, care prevede o anvelopa de 111 milioane de euro destinata cautarii de noi oportunitati pentru produsele agroalimentare din UE precum si consolidarii prezentei noastre pe pietele existente. Sunt bucuros sa pot anunta ca, in cadrul pachetului de masuri in valoare de 500 milioane de euro anuntat recent, alocarea a 30 de milioane de euro pentru sectoarele laptelui si carnii de porc”.
Principalele elemente noi ale politicii de promovare sunt o crestere semnificativa a ajutoarelor alocate pentru campaniile de promovare, de la 61 milioane de euro in 2013 pana la 200 de milioane de euro in 2019, cresterea ratelor de cofinantare UE comparativ cu actualul regim, de la 50% la 70-80% si chiar pana la 85% pentru Grecia si Cipru si infiintarea unei strategii europene de promovare care va permite ca masurile de promovare sa fie mai concentrate.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Despre nou stategie a vorbit zilele acestea si comisarul european pentru Agricultura, Phil Hogan, care a anuntat cu aceasta ocazie ca anul viitor, fermierii europeni vor beneficia de o alocare bugetara de 111 milioane de euro din partea comisiei europene pentru a-si promova produsele pe piata comunitara si cea internationala.
In acest sens, comisarul european a declarat marti ca „productia agroalimentara europeana nu are egal la scara mondiala. Exporturile UE, estimate la 110 miliarde de euro, creeaza locuri de munca si crestere in zonele rurale din intreaga Europa. Pentru a sustine aceasta evolutie pozitiva, am placerea de a va prezenta acest nou regim de promovare, care prevede o anvelopa de 111 milioane de euro destinata cautarii de noi oportunitati pentru produsele agroalimentare din UE precum si consolidarii prezentei noastre pe pietele existente. Sunt bucuros sa pot anunta ca, in cadrul pachetului de masuri in valoare de 500 milioane de euro anuntat recent, alocarea a 30 de milioane de euro pentru sectoarele laptelui si carnii de porc”.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News