Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cristina Miclea, noul director de marketing al Albalact
Cristina Miclea este noul director de marketing al Albalact, a informat, ieri, compania. Numirea în funcţie vine ca o continuare firească a activităţii pe care Cristina Miclea a avut-o în cadrul companiei, unde, alături de echipa de management, a construit strategiile de poziţionare si dezvoltare ale celor mai importante mărci ale Albalact.
“În anii petrecuţi la Albalact am avut oportunitatea de a lucra alături de o echipă extraordinară pentru două branduri româneşti de succes. Am fost alături de Zuzu şi Fulga, le-am văzut crescând şi devenind două branduri importante în piaţa lactatelor din România. Acum sunt în faţa unei noi provocări, iar obiectivul meu este să investesc la fel de multă pasiune şi dăruire pentru dezvoltarea tuturor brandurilor pe care Albalact le are în portofoliu”, a declarat Cristina Miclea, directorul de marketing al companiei Albalact Alba Iulia.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
“Cristina Miclea a fost timp de patru ani aproape de două dintre cele mai importante brand-uri ale companiei – Fulga şi Zuzu -, a ajuns la o profundă cunoaştere a pieţei şi a consumatorului român şi a condus campanii cu greutate care au adus rezultate importante companiei. Am considerat că un om care a pătruns valorile brandurilor la un asemenea nivel este cel mai potrivit pentru coordonarea departamentului de marketing”, a afirmat Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general al Albalact Alba Iulia.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News