
“În anii petrecuţi la Albalact am avut oportunitatea de a lucra alături de o echipă extraordinară pentru două branduri româneşti de succes. Am fost alături de Zuzu şi Fulga, le-am văzut crescând şi devenind două branduri importante în piaţa lactatelor din România. Acum sunt în faţa unei noi provocări, iar obiectivul meu este să investesc la fel de multă pasiune şi dăruire pentru dezvoltarea tuturor brandurilor pe care Albalact le are în portofoliu”, a declarat Cristina Miclea, directorul de marketing al companiei Albalact Alba Iulia.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
“Cristina Miclea a fost timp de patru ani aproape de două dintre cele mai importante brand-uri ale companiei – Fulga şi Zuzu -, a ajuns la o profundă cunoaştere a pieţei şi a consumatorului român şi a condus campanii cu greutate care au adus rezultate importante companiei. Am considerat că un om care a pătruns valorile brandurilor la un asemenea nivel este cel mai potrivit pentru coordonarea departamentului de marketing”, a afirmat Raul Ciurtin, preşedintele şi directorul general al Albalact Alba Iulia.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News