Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum se fabrica laptele intr-o fabrica high-tech
Ambitii mari pe timp de criza: israelienii de la Tnuva pariaza pe cresterea vanzarilor de lapte la 10% din valoarea pietei, care a depasit 40 de milioane de euro in primele sapte luni ale anului, scrie Business Magazin.
Imaginea bucolica a vacilor care pasc iarba verde pe campii nu mai are nicio legatura cu ceea ce se intampla in fermele mari, aduse la standardele europene. Ferma Tnuva de la Adunatii Copaceni (Giurgiu) are o suprafata de 20 de hectare si 1.300 de bovine, din care 750 de vaci de la care se colecteaza lapte. "Vacile din rasa Holstein au fost aduse din Germania si Ungaria, iar in momentul cumpararii lor, in 2007, au costat in jur de 1.000 de euro fiecare", spune Refael Brown, managerul fermei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Lucrarea & 39;Criptomonede Ghid practic pentru incepatori& 39; nu lasa nicio intrebare fara raspuns Te invitam sa o parcurgi chiar acum si sa devii fara nicio exagerare expert in bitcoin si in alte monede virtuale Este primul pas spre o investitie inspirata Iata 2 motive esentiale pentru care trebuie sa parcurgi lucrarea & 39;Criptomonede...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tnuva are in prezent 10% din piata lactatelor, la trei ani de la intrarea pe piata, dar nu se incadreaza intre cei mai mari cinci producatori (este vorba de Friesland, Danone, Hochland, Albalact si Lactalis). Desi anul 2009 a fost dificil pentru industrie, compania mizeaza pe cresterea vanzarilor, in special prin promotii, dupa cum declara Adriana Ionescu, directorul de marketing. Ofertele au coborat preturile cu 5%, dar au dus in acelasi timp la o majorare a volumelor comercializate de 10%. Totusi, compania mizeaza pe produse noi si nu pe strategia de reducere a preturilor, avand in vedere ca se pozitioneaza in continuare pe segmentul premium. Tnuva a lansat in acest an sase noi produse si a eliminat din portofoliu altele, lansate acum 2-3 ani si mai putin rentabile.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News