Din doar două mișcări, mai mult de marketing și mai puțin de conținut, producătorul de carne de pui Agricola Bacău și‑a crescut cifra de afaceri cu 5,75%. Se întâmplă pe o piață în care se vorbește mai mult despre supraviețuire decât despre creștere.
Cât de mult înseamnă o creștere de aproape 6%? Cât un întreg portofoliu de produse, ar putea răspunde reprezentanții Agricola. Într‑o piață aproape sufocată de eliminarea subvențiilor, băcăuanii își schimbă treptat, aproape pe nesimțite, o întreagă gamă de produse. Iar efectele, puțin câte puțin, încep să se vadă, scrie Money Express, într-o analiză asupra celor două nouă produse ale grupului Agricola Bacău: puiul familist şi puiul anti stres.
Cele două mutări ale producătorului de carne de pui nr. 2 din România – este vorba despre lansarea a două noi produse, „puiul familist“ (în august anul trecut – n.r.) și „puiul antistres“, în aprilie 2010 – pot fi privite mai degrabă cu zâmbetul pe buze, ca niște „găselnițe“ de marketing. Dar ambele mișcări par să aibă deja efecte importante atât în cifra de afaceri, cât mai ales în structura vânzărilor companiei. Iată și un exemplu: în lunile aprilie și mai, la nici un an de la lansarea „puiului familist“ (un pachet cu un pui întreg în care au fost adăugate încă două pulpe), ponderea acestui produs în gama sa a ajuns la 84,1% în volum.
Aceasta înseamnă că banalul pui grill, ambalat la tăviță, a fost înlocuit la raft de cel cu patru picioare. Cel puțin pentru Agricola Bacău – în acest moment singurul producător care are pe piață acest produs – lansarea echivalează cu un refresh.
Citeste mai mult in Money Express
Cât de mult înseamnă o creștere de aproape 6%? Cât un întreg portofoliu de produse, ar putea răspunde reprezentanții Agricola. Într‑o piață aproape sufocată de eliminarea subvențiilor, băcăuanii își schimbă treptat, aproape pe nesimțite, o întreagă gamă de produse. Iar efectele, puțin câte puțin, încep să se vadă, scrie Money Express, într-o analiză asupra celor două nouă produse ale grupului Agricola Bacău: puiul familist şi puiul anti stres.
Cele două mutări ale producătorului de carne de pui nr. 2 din România – este vorba despre lansarea a două noi produse, „puiul familist“ (în august anul trecut – n.r.) și „puiul antistres“, în aprilie 2010 – pot fi privite mai degrabă cu zâmbetul pe buze, ca niște „găselnițe“ de marketing. Dar ambele mișcări par să aibă deja efecte importante atât în cifra de afaceri, cât mai ales în structura vânzărilor companiei. Iată și un exemplu: în lunile aprilie și mai, la nici un an de la lansarea „puiului familist“ (un pachet cu un pui întreg în care au fost adăugate încă două pulpe), ponderea acestui produs în gama sa a ajuns la 84,1% în volum.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aceasta înseamnă că banalul pui grill, ambalat la tăviță, a fost înlocuit la raft de cel cu patru picioare. Cel puțin pentru Agricola Bacău – în acest moment singurul producător care are pe piață acest produs – lansarea echivalează cu un refresh.
Citeste mai mult in Money Express
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News