Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fermierii vor beneficia de 179 de milioane de euro pentru promovarea produselor agricole
Banii vor fi alocati anul acesta de Comisia Europeana, bugetul fiind adoptat la finele lui 2017.
Producatorii europeni vor avea anul acesta un buget de 179 de milioane de euro pentru a promova produsele agricole in interiorul si in exteriorul UE, dar si pentru a continua sa gaseasca noi piete.
Bugetul adoptat de Comisia Europeana va cofinanta campaniile promotionale care se adreseaza in special pietelor cu potential ridicat de crestere, in particular China, Japonia, Asia de Sud-Est, Mexic, Columbia si Canada.
Aceasta orientare este in linie cu campania lansata la inceputul anului trecut de Phil Hogan, comisarul pentru agricultura si dezvoltare rurala, menita sa gaseasca noi piete de desfacere si sa sprijine consumul produselor din UE pe plan global.
In interiorul UE, campania se va concentra pe cofinantarea programelor destinate sa-i informeze pe consumatori in legatura cu diversele scheme si etichete de calitate in UE: organica, Indicatie Geografica Protejata, Denumire de origine Protejata, Specialitate traditionala garantata.
In plus, un buget special va fi alocat pentru promovarea consumului de fructe si legume pentru a-i incuraja pe cetatenii europeni sa adopte obiceiuri alimentare sanatoase dar si pentru a-i sprijini pe producatorii europeni de fructe si legume.
Bugetul adoptat de Comisia Europeana va cofinanta campaniile promotionale care se adreseaza in special pietelor cu potential ridicat de crestere, in particular China, Japonia, Asia de Sud-Est, Mexic, Columbia si Canada.
Aceasta orientare este in linie cu campania lansata la inceputul anului trecut de Phil Hogan, comisarul pentru agricultura si dezvoltare rurala, menita sa gaseasca noi piete de desfacere si sa sprijine consumul produselor din UE pe plan global.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
In interiorul UE, campania se va concentra pe cofinantarea programelor destinate sa-i informeze pe consumatori in legatura cu diversele scheme si etichete de calitate in UE: organica, Indicatie Geografica Protejata, Denumire de origine Protejata, Specialitate traditionala garantata.
In plus, un buget special va fi alocat pentru promovarea consumului de fructe si legume pentru a-i incuraja pe cetatenii europeni sa adopte obiceiuri alimentare sanatoase dar si pentru a-i sprijini pe producatorii europeni de fructe si legume.
Autor:
Ardeleanu Marian
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 2.5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura