Furnizorii de fructe şi legume produse în România vor putea să vândă în marile reţele comerciale cantităţi importante când vor avea posibilitatea să asigure livrări constante de-a lungul unui an, potrivit Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).
"Nu este vorba că boicotăm economia românească. În general dorim să oferim acelaşi sortiment de produse la preţuri apropiate tot timpul anului", a declarat, marţi, la conferinţa Romania Retail Forum 2008, organizată de Mediafax, vicepreşedintele AMRCR, Alexandru Vlad.
El a spus că marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora.
"Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărâmăm serele pentru afaceri imobiliare", a spus Vlad.
Potrivit acestuia, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse.
Alexandru Vlad a citat un studiu de caz al companiei Selgros, conform căruia 78% din legumele şi fructele comercializate în unităţile cash&carry ale retailerului sunt produse în afara ţării.
"Nu este vorba că boicotăm economia românească. În general dorim să oferim acelaşi sortiment de produse la preţuri apropiate tot timpul anului", a declarat, marţi, la conferinţa Romania Retail Forum 2008, organizată de Mediafax, vicepreşedintele AMRCR, Alexandru Vlad.
El a spus că marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
"Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărâmăm serele pentru afaceri imobiliare", a spus Vlad.
Potrivit acestuia, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse.
Alexandru Vlad a citat un studiu de caz al companiei Selgros, conform căruia 78% din legumele şi fructele comercializate în unităţile cash&carry ale retailerului sunt produse în afara ţării.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News