Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Fructele şi legumele româneşti vor fi vândute în marile reţele când livrările vor fi constante
Furnizorii de fructe şi legume produse în România vor putea să vândă în marile reţele comerciale cantităţi importante când vor avea posibilitatea să asigure livrări constante de-a lungul unui an, potrivit Asociaţiei Marilor Reţele Comerciale din România (AMRCR).
"Nu este vorba că boicotăm economia românească. În general dorim să oferim acelaşi sortiment de produse la preţuri apropiate tot timpul anului", a declarat, marţi, la conferinţa Romania Retail Forum 2008, organizată de Mediafax, vicepreşedintele AMRCR, Alexandru Vlad.
El a spus că marea problemă a legumelor şi fructelor româneşti este caracterul sezonier al acestora.
"Soluţia este să găsim furnizori români care să ne poată livra produse autohtone timp de 365 de zile pe an. Pentru acest lucru trebuie să se facă investiţii în infrastructura agricolă şi să nu mai dărâmăm serele pentru afaceri imobiliare", a spus Vlad.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit acestuia, dacă investiţiile din domeniu vor fi făcute profesionist, România va putea chiar să exporte astfel de produse.
Alexandru Vlad a citat un studiu de caz al companiei Selgros, conform căruia 78% din legumele şi fructele comercializate în unităţile cash&carry ale retailerului sunt produse în afara ţării.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News