Ministrul Agriculturii, Valeriu Tabără, propune ca fiecare aliment produs în România să aibă o etichetă care să conţină frunza din brandul turistic al României şi spune că mierea, fructele şi carnea de ovine vor fi promovate extern prin campanii comune cu Italia, Grecia, Cipru, Tunisia şi Bulgaria.
"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi pe produsele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi Lucian Bute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şi care a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stiliza pe toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care se duc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară", a declarat Valeriu Tabără.
El a afirmat că producţia agro-alimentară autohtonă este una de calitate şi că sunt "foarte multe semne de întrebare" privind importurile.
Potrivit ministrului, în cazul în care cumpărătorul ar vedea frunza pe un produs, s-ar gândi: "Da, domnule, e produs românesc, mă pot adresa cu multă siguranţă".
"Eu mă gândesc serios ca brandul acesta naţional să vină şi pe produsele agricole româneşti, mai ales că l-a preluat şi Lucian Bute. Eu cred că acest brand, dincolo de dezbaterea care a fost şi care a trecut în zona politică, de ce nu l-ai aduce şi l-ai stiliza pe toate produsele care aparţin României? Şi pe produsele care se duc la export, dar şi pe cele care se vând în ţară", a declarat Valeriu Tabără.
El a afirmat că producţia agro-alimentară autohtonă este una de calitate şi că sunt "foarte multe semne de întrebare" privind importurile.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit ministrului, în cazul în care cumpărătorul ar vedea frunza pe un produs, s-ar gândi: "Da, domnule, e produs românesc, mă pot adresa cu multă siguranţă".
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News