Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Imaginea producatorului de conserve Raureni, reinventata de BrandFusion
Pentru a readuce Raureni in topul producatorilor de conserve de fructe si legume, compania Annabella, care a preluat Raureni in 2008, a facut investitii in procesele tehnologice si a regandit strategia de distributie a produselor la nivel national. In plus, de la sfarsitul anului trecut, Raureni are o noua identitate.
Procesul de rebranding a fost derulat impreuna cu BrandFusion, compania de strategie si design de brand. Revitalizarea brandului a debutat cu redesenarea ambalajului pentru intreg portofoliul Raureni, cu implementare pe mai mult de 90 de SKU-uri. De asemenea, a fost adus un refresh la nivel de identitate si a fost regandita promisiunea noastra catre consumator. Au urmat implementarile pe identitate si comunicarea de brand: fotografie conceptuala de portofoliu, sedinta foto pentru toate produsele, materiale de vanzare, dar si comunicare catre consumatorul final printr-un spot TV de sarbatoare. Toate aceastea marcheaza numai inceputul povestii noului Raureni.…
”Designul etichetelor si fontul scris de mana amintesc de produsele din camara, preparate cu grija acasa. Culorile ambalajelor surprind naturaletea produselor, prin faptul ca pot fi asociate cu fructele sau legumele din care sunt preparate. La dulceata, ideea din spatele designului a fost reinterpretata, fiind vorba de un produs premium. Culoarea si fontul etichetei sugereaza ca produsul este delicat si pretentios”, declara Alin Tamasan (Creative Director BrandFusion).
Logo-ul a fost modificat astfel incat sa exprime grija cu care sunt alese fructele si legumele si atentia si pasiunea cu care sunt prelucrate pentru a pastra cat mai mult din calitatile naturale, se precizeaza intr-un comunicat al companiei, remis RECOLTA.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Potrivit reprezentantilor BrandFusion, Raureni nu avea o pozitionare clara, nici la nivel de ambalaj, nici la nivel de comunicare, motiv pentru care a fost gandita o noua promisiune prin care Raureni le ofera consumatorilor cele mai de pret daruri ale naturii. Aceasta se regaseste in noul slog, ”Cu drag din natura”.
Raureni este unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, cu o traditie de peste 40 de ani in prepararea fructelor si legumelor dupa retete autentice. De la infiintarea fabricii Raureni, din 1968, am ramas fideli unei singure promisiuni, aceea de a va oferi mereu cele mai de pret daruri ale naturii.
In 2008, fabrica Raureni este preluata de compania Annabella care investeste in modernizarea liniei de productie pentru asigurarea unui grad inalt de calitate si in dotarea fabricii cu un depozit frigorific. Doi ani mai tarziu, in urma unui proces de rebranding, produsele Raureni imbraca haine noi care vorbesc despre felul in care pregatim fructele si legumele, cu drag din natura.
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News