Exclusiv
Publicat in: Stiri
Pentru a readuce Raureni in topul producatorilor de conserve de fructe si legume, compania Annabella, care a preluat Raureni in 2008, a facut investitii in procesele tehnologice si a regandit strategia de distributie a produselor la nivel national. In plus, de la sfarsitul anului trecut, Raureni are o noua identitate.
Procesul de rebranding a fost derulat impreuna cu BrandFusion, compania de strategie si design de brand. Revitalizarea brandului a debutat cu redesenarea ambalajului pentru intreg portofoliul Raureni, cu implementare pe mai mult de 90 de SKU-uri. De asemenea, a fost adus un refresh la nivel de identitate si a fost regandita promisiunea noastra catre consumator. Au urmat implementarile pe identitate si comunicarea de brand: fotografie conceptuala de portofoliu, sedinta foto pentru toate produsele, materiale de vanzare, dar si comunicare catre consumatorul final printr-un spot TV de sarbatoare. Toate aceastea marcheaza numai inceputul povestii noului Raureni.…

”Designul etichetelor si fontul scris de mana amintesc de produsele din camara, preparate cu grija acasa. Culorile ambalajelor surprind naturaletea produselor, prin faptul ca pot fi asociate cu fructele sau legumele din care sunt preparate. La dulceata, ideea din spatele designului a fost reinterpretata, fiind vorba de un produs premium. Culoarea si fontul etichetei sugereaza ca produsul este delicat si pretentios”, declara Alin Tamasan (Creative Director BrandFusion).

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online


Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...

Oferta Speciala
valabila 48h

Logo-ul a fost modificat astfel incat sa exprime grija cu care sunt alese fructele si legumele si atentia si pasiunea cu care sunt prelucrate pentru a pastra cat mai mult din calitatile naturale, se precizeaza intr-un comunicat al companiei, remis RECOLTA.

Potrivit reprezentantilor BrandFusion, Raureni nu avea o pozitionare clara, nici la nivel de ambalaj, nici la nivel de comunicare, motiv pentru care a fost gandita o noua promisiune prin care Raureni le ofera consumatorilor cele mai de pret daruri ale naturii. Aceasta se regaseste in noul slog, ”Cu drag din natura”.

Raureni este unul dintre cele mai cunoscute branduri romanesti, cu o traditie de peste 40 de ani in prepararea fructelor si legumelor dupa retete autentice. De la infiintarea fabricii Raureni, din 1968, am ramas fideli unei singure promisiuni, aceea de a va oferi mereu cele mai de pret daruri ale naturii.

In 2008, fabrica Raureni este preluata de compania Annabella care investeste in modernizarea liniei de productie pentru asigurarea unui grad inalt de calitate si in dotarea fabricii cu un depozit frigorific. Doi ani mai tarziu, in urma unui proces de rebranding, produsele Raureni imbraca haine noi care vorbesc despre felul in care pregatim fructele si legumele, cu drag din natura.

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Articole conexe

Pomicultorii si apicultorii din Valcea au discutat despre oportunitatile de dezvoltare a celor doua sectoare
Pomicultorii si apicultorii din Valcea au discutat despre oportunitatile de dezvoltare a celor doua sectoare
Potrivit unui anunt al World Vision Romania, scopul Exercitiului RAIGO este de a identifica noi...
Plantatii experimentale infiintate la Valcea, cu sprijinului Consiliului Judetean
Plantatii experimentale infiintate la Valcea, cu sprijinului Consiliului Judetean
"Dupa initiativa de anul trecut, cand in urma consultarii mai multor cercetatori si a altor...
Conservele de legume au crescut cifra de afaceri fabricii Raureni
Conservele de legume au crescut cifra de afaceri fabricii Raureni
"Pentru 2012 preconizam o crestere a afacerii cu 20%, valorificand potentialul pietei pentru...
Vâlcea: Suprafeţele Staţiunii de Cercetare Pomicolă, revendicate de foştii proprietari
Staţiunea de Cercetare Pomicolă Râmnicu Vâlcea ar putea fi pusă în pericol dacă terenurile...

Ultima ora

Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
Viitor incert pentru fermieri: Ce se intampla cu fondurile europene in 2025
In ciuda depasirii termenelor anuntate de seful MADR, noutatile legate de liniile de finantare nu...
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Buget MADR: Aviz favorabil in comisiile de specialitate din Parlament
Proiectul de buget a fost aprobat cu 27 de voturi "pentru" si 16 "impotriva"....
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Discutii la Bruxelles: Se stabilesc regulile pentru subventii
Ministrul Florin Barbu participa astazi, 27 ianuarie, la prima reuniune a Consiliului AgriFish...
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
Crescatorii de ovine si bovine, in fata unui nou pericol
In ceea ce priveste vanzarea animalelor, in prima partea lucrurile pareau bune, cu preturi...

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
TOP 4 Afaceri agricole în 2025

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop∧Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton