Dupa un an in care Albalact a lasat un val de tacere asupra celui mai bine vandut brand al sau, Zuzu, comunicand foarte putin catre consumatori, in 2010 iese la rampa cu cea mai ampla schimbare de la inceputul anului in domeniul lactatelor.
Desi avea o cota de piata in volum de 29% la sfarsitul anului trecut in segmentul laptelui pasteurizat, "trebuia sa facem ceva nou", declara Cristina Miclea, director de marketing la Albalact. Cu noile sale haine, care nu mai afiseaza binecunoscutele pene, ci petale si frunze care duc cu gandul catre originea naturala a produsului, Zuzu ar urma sa se vanda mai bine, respectiv sa castige o cota de piata "de 1-3% pana la sfarsitul acestui an", spune Raul Ciurtin, presedintele companiei, care precizeaza ca previziunile sunt ponderate din pricina faptului ca piata lactatelor sufera si ea, inevitabil, de pe urma crizei.
Chiar daca volumul vanzarilor este similar celui de anul trecut, "in valoare, probabil ca scaderile se plaseaza in jurul a zece procente", estimeaza el, deoarece cumparatorii migreaza spre produse mai ieftine. In plus, compania se asteapta ca si cel mai nou brand din portofoliu, Raraul, sa-si adjudece cinci procente din piata.
Cristina Miclea, care s-a ocupat de brand de la lansarea lui (2006), spune ca presiunea la raft a devenit foarte mare, dupa lansarile de produse din ultimii doi ani; in ciuda faptului ca Zuzu are un spatiu de raft foarte mare, asigurat de volumul vanzarilor, "nu inseamna ca nu trebuie sa mai lucram si sa imbunatatim aceasta vizibilitate".
Citeste mai mult in Business Magazin
Desi avea o cota de piata in volum de 29% la sfarsitul anului trecut in segmentul laptelui pasteurizat, "trebuia sa facem ceva nou", declara Cristina Miclea, director de marketing la Albalact. Cu noile sale haine, care nu mai afiseaza binecunoscutele pene, ci petale si frunze care duc cu gandul catre originea naturala a produsului, Zuzu ar urma sa se vanda mai bine, respectiv sa castige o cota de piata "de 1-3% pana la sfarsitul acestui an", spune Raul Ciurtin, presedintele companiei, care precizeaza ca previziunile sunt ponderate din pricina faptului ca piata lactatelor sufera si ea, inevitabil, de pe urma crizei.
Chiar daca volumul vanzarilor este similar celui de anul trecut, "in valoare, probabil ca scaderile se plaseaza in jurul a zece procente", estimeaza el, deoarece cumparatorii migreaza spre produse mai ieftine. In plus, compania se asteapta ca si cel mai nou brand din portofoliu, Raraul, sa-si adjudece cinci procente din piata.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cristina Miclea, care s-a ocupat de brand de la lansarea lui (2006), spune ca presiunea la raft a devenit foarte mare, dupa lansarile de produse din ultimii doi ani; in ciuda faptului ca Zuzu are un spatiu de raft foarte mare, asigurat de volumul vanzarilor, "nu inseamna ca nu trebuie sa mai lucram si sa imbunatatim aceasta vizibilitate".
Citeste mai mult in Business Magazin
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News