Un măr verde pe care fiecare cumpărător îl asamblează singur, butelcuţa din ceramică având imprimată imaginea Castelului Bran şi pălăria de paie prinsă cu panglica tricoloră sunt principalele produse vândute la magazinul de suveniruri al Pavilionului României de la Expo 2010, potrivit MAE.
MAE precizează, într-un comunicat difuzat joi, că, în ceea ce priveşte magazinul de suveniruri al Pavilionului României, vizitatorii EXPO 2010 au trei preferinţe clare când aleg produsul pe care vor să îl cumpere ca amintire.
"Cel mai vândut produs (ajunge până la 60 de bucăţi vândute pe zi) este o figurină reprezentând un măr verde (simbolul Pavilionului României) pe care fiecare cumpărător o asamblează singur, montând 30 de elemente. Pe locul secund în topul preferinţelor vizitatorilor se află butelcuţa din ceramică imprimată cu imaginea Castelului Bran (40-50 de bucăţi vândute pe zi). Un alt articol îndrăgit este pălăria de paie prinsă cu o panglică tricoloră, din care se vând până la 30 de bucăţi pe zi", explică MAE.
MAE precizează că EXPO 2010 se bucură de o mare popularitate pe timpul verii, numărul total al vizitatorilor ajungând, la 22 iulie, la 30.754.300. După data de 5 iulie, expoziţia de la Shanghai a fost vizitată în medie de 400.000 de persoane pe zi.
Asemenea fiecărei ţări participante şi România are, potrivit tradiţiei EXPO, o zi naţională, care va fi marcată la 29 iulie. Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, va conduce delegaţia României care va participa la evenimentele dedicate Zilei Naţionale la Expoziţia Mondială de la Shanghai.
Ziua României la EXPO 2010 reprezintă cel mai important moment cultural al prezenţei naţionale la expoziţia mondială şi coincide cu celebrarea Zilei Imnului Naţional al României.
MAE precizează, într-un comunicat difuzat joi, că, în ceea ce priveşte magazinul de suveniruri al Pavilionului României, vizitatorii EXPO 2010 au trei preferinţe clare când aleg produsul pe care vor să îl cumpere ca amintire.
"Cel mai vândut produs (ajunge până la 60 de bucăţi vândute pe zi) este o figurină reprezentând un măr verde (simbolul Pavilionului României) pe care fiecare cumpărător o asamblează singur, montând 30 de elemente. Pe locul secund în topul preferinţelor vizitatorilor se află butelcuţa din ceramică imprimată cu imaginea Castelului Bran (40-50 de bucăţi vândute pe zi). Un alt articol îndrăgit este pălăria de paie prinsă cu o panglică tricoloră, din care se vând până la 30 de bucăţi pe zi", explică MAE.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
MAE precizează că EXPO 2010 se bucură de o mare popularitate pe timpul verii, numărul total al vizitatorilor ajungând, la 22 iulie, la 30.754.300. După data de 5 iulie, expoziţia de la Shanghai a fost vizitată în medie de 400.000 de persoane pe zi.
Asemenea fiecărei ţări participante şi România are, potrivit tradiţiei EXPO, o zi naţională, care va fi marcată la 29 iulie. Ministrul Afacerilor Externe, Teodor Baconschi, va conduce delegaţia României care va participa la evenimentele dedicate Zilei Naţionale la Expoziţia Mondială de la Shanghai.
Ziua României la EXPO 2010 reprezintă cel mai important moment cultural al prezenţei naţionale la expoziţia mondială şi coincide cu celebrarea Zilei Imnului Naţional al României.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News