Daca, la nivel global, un consumator din doi se gandeste sa aloce mai putini bani pentru utilitati si haine noi, romanii amana inlocuirea produselor casnice si doar 16% sunt dispusi sa cumpere produse alimentare mai ieftine, potrivit unui studiu Nielsen, realizat in 52 de tari.
“Romanii se afla inca pe valul expansiunii economice din ultima vreme si, cel putin deocamdata, nu au simtit nevoia sa isi ajusteze stilul de viata sau nivelul de consum in vreun fel”, declara Emanuel Sanda, country manager Nielsen Romania. De altfel, pe pietele emergente, printre care se numara si Romania, consumul nu este afectat in aceeasi masura ca in economiile occidentale, mai multe categorii de produse si servicii continuand sa isi mentina cresterea de doua cifre.
Citeste mai mult in Business Standard
“Romanii se afla inca pe valul expansiunii economice din ultima vreme si, cel putin deocamdata, nu au simtit nevoia sa isi ajusteze stilul de viata sau nivelul de consum in vreun fel”, declara Emanuel Sanda, country manager Nielsen Romania. De altfel, pe pietele emergente, printre care se numara si Romania, consumul nu este afectat in aceeasi masura ca in economiile occidentale, mai multe categorii de produse si servicii continuand sa isi mentina cresterea de doua cifre.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News