Daca, la nivel global, un consumator din doi se gandeste sa aloce mai putini bani pentru utilitati si haine noi, romanii amana inlocuirea produselor casnice si doar 16% sunt dispusi sa cumpere produse alimentare mai ieftine, potrivit unui studiu Nielsen, realizat in 52 de tari.
“Romanii se afla inca pe valul expansiunii economice din ultima vreme si, cel putin deocamdata, nu au simtit nevoia sa isi ajusteze stilul de viata sau nivelul de consum in vreun fel”, declara Emanuel Sanda, country manager Nielsen Romania. De altfel, pe pietele emergente, printre care se numara si Romania, consumul nu este afectat in aceeasi masura ca in economiile occidentale, mai multe categorii de produse si servicii continuand sa isi mentina cresterea de doua cifre.
Citeste mai mult in Business Standard
“Romanii se afla inca pe valul expansiunii economice din ultima vreme si, cel putin deocamdata, nu au simtit nevoia sa isi ajusteze stilul de viata sau nivelul de consum in vreun fel”, declara Emanuel Sanda, country manager Nielsen Romania. De altfel, pe pietele emergente, printre care se numara si Romania, consumul nu este afectat in aceeasi masura ca in economiile occidentale, mai multe categorii de produse si servicii continuand sa isi mentina cresterea de doua cifre.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News