Puiul Antistres de la Agricola Bacău a crescut vânzările sortimentelor de carcasă de pui Agricola Bacău ambalată în tăviţă cu 10%, la o lună de la lansarea oficială pe piaţă.
„Prognoza noastră de creştere a fost de 15%, iar în prima lună am crescut progresiv expunerea Puiului Antistres la raft. Dacă ponderea volumică a Puiului Antistres în total vânzări de carcasă ambalată la tăviţă este de 10%, ponderea valorică a noului nostru produs depăşeşte 12%”, declară Tatiana Cimpoeşu (foto), vicepreşedinte Agricola Bacău.
Vânzările înregistrate în prima lună de Puiul Antistres arată că românii apreciază soluţiile inovatoare pentru reducerea timpului petrecut în bucătărie. Statisticile din vânzări indică faptul că oamenii cei mai ocupaţi şi care iau zilnic «doza» de Pui Antistres sunt cei din Bucureşti, Constanţa, Ploieşti şi Bacau, iar achiziţiile cele mai mari se fac pentru weekend.
Soluţia propusă clienţilor săi de către Agricola Bacău a fost luată pe baza unei cercetări care relevă că majoritatea consumatorilor ar prefera să nu cureţe, spele şi să tranşeze carnea şi, mai ales, consideră că etapa de curăţare a vasului în care au pregătit mâncarea este cea mai stresantă parte a gătitului.
„Rezultatul primelor 30 de zile în care Puiul Antistres a ajuns la consumatori ne reconfirmă faptul că inovaţia, atenţia specială pe care o acordăm nevoilor şi aşteptărilor specifice fiecărui segment al consumatorilor sunt apreciate de aceştia. Am urmărit în publicaţiile print şi online cât de bine a fost receptat noul nostru produs şi cum publicul a găsit astfel prilejul de a-şi manifesta fantezia în mixarea condimentelor pentru a descoperi savoarea acestui produs nou, gustos şi comod de pregătit. De asemenea, apreciez faptul că partenerii noştri din retailul modern sunt la fel de deschişi în promovarea produselor inovative, care au demonstrat ca au chiar forţa de a schimba profilul pieţei, asa cum s-a întâmplat cu Puiul familist”, a precizat Tatiana Cimpoeşu, vicepreşedinte Agricola Bacău.
Puiul Antistres este gata curăţat, se comercializează chiar în tăviţa „minune” în care se şi găteşte şi este dedicat consumatorilor din mediul urban, persoane active, pentru care timpul liber este extrem de preţios.
Noul produs este disponibil în Real Hypermarket, Carrefour Romania, Mega Image, Kaufland şi Metro Cash & Carry dar şi reţeaua de magazine proprii a Agricola Bacău.
„Prognoza noastră de creştere a fost de 15%, iar în prima lună am crescut progresiv expunerea Puiului Antistres la raft. Dacă ponderea volumică a Puiului Antistres în total vânzări de carcasă ambalată la tăviţă este de 10%, ponderea valorică a noului nostru produs depăşeşte 12%”, declară Tatiana Cimpoeşu (foto), vicepreşedinte Agricola Bacău.
Vânzările înregistrate în prima lună de Puiul Antistres arată că românii apreciază soluţiile inovatoare pentru reducerea timpului petrecut în bucătărie. Statisticile din vânzări indică faptul că oamenii cei mai ocupaţi şi care iau zilnic «doza» de Pui Antistres sunt cei din Bucureşti, Constanţa, Ploieşti şi Bacau, iar achiziţiile cele mai mari se fac pentru weekend.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Soluţia propusă clienţilor săi de către Agricola Bacău a fost luată pe baza unei cercetări care relevă că majoritatea consumatorilor ar prefera să nu cureţe, spele şi să tranşeze carnea şi, mai ales, consideră că etapa de curăţare a vasului în care au pregătit mâncarea este cea mai stresantă parte a gătitului.
„Rezultatul primelor 30 de zile în care Puiul Antistres a ajuns la consumatori ne reconfirmă faptul că inovaţia, atenţia specială pe care o acordăm nevoilor şi aşteptărilor specifice fiecărui segment al consumatorilor sunt apreciate de aceştia. Am urmărit în publicaţiile print şi online cât de bine a fost receptat noul nostru produs şi cum publicul a găsit astfel prilejul de a-şi manifesta fantezia în mixarea condimentelor pentru a descoperi savoarea acestui produs nou, gustos şi comod de pregătit. De asemenea, apreciez faptul că partenerii noştri din retailul modern sunt la fel de deschişi în promovarea produselor inovative, care au demonstrat ca au chiar forţa de a schimba profilul pieţei, asa cum s-a întâmplat cu Puiul familist”, a precizat Tatiana Cimpoeşu, vicepreşedinte Agricola Bacău.
Puiul Antistres este gata curăţat, se comercializează chiar în tăviţa „minune” în care se şi găteşte şi este dedicat consumatorilor din mediul urban, persoane active, pentru care timpul liber este extrem de preţios.
Noul produs este disponibil în Real Hypermarket, Carrefour Romania, Mega Image, Kaufland şi Metro Cash & Carry dar şi reţeaua de magazine proprii a Agricola Bacău.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News