Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Reprezentantii marilor magazine neaga ca au crescut artificial pretul la raft pentru produsele alimentare

reprezentantii-marilor-magazine-neaga-ca-au-crescut-artificial-pretul-la-raft-pentru-produsele-alimentare

Directorul executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania spune ca este vorba de o fluctuatie normala pe piata concurentiala.


In ultima perioada pe fondul informatiilor ca marile magazine au crescut artificial preturile produselor alimentare la raft pentru a le scadea apoi dpa 1 iunie, odata cu intrarea in vigoare a masurii reducerii TVA la 9 la suta, reprezentantii retailerilor au fost chemati la discutii cu reprezentantii autoritatilor pentru a explica concret care este situatia in fapt.
 
Totodata, au fost organizate si mai multe dezbateri pe aceasta tema, ocazie cu care reprezentantii marilor magazine au sustinut ca aceste informatii aparute in ultima perioada sunt neadevarate si ca fluctuatia preturilor se datoreaza dinamicii specifice unei piete concurentiale.
 
Astfel, la un eveniment organizat de Asociatia Romana a Carnii, Delia Nica, directorul executiv al Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania, a declarat ca nu a existat nicio crestere artificiala a preturilor la raft dupa anuntul privind reducerea TVA la alimente, argumentand ca orice majorare care ar putea sa apara este dictata doar de dinamica unei piete concurentiale.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - Cultivarea ciupercilor Champignon


Ciuperci Champignon - O afacere de milioane Milioanele TALE Ciupercile champignon Agaricus sunt cultivate inca din secolul XVII Cercetarile si experimentele au demonstrat eficienta culturii de Agaricus precum si calitatile culinare deosebite ale acestei ciuperci In prezent cultura ciupercilor champignon se extinde tot mai mult...

Oferta Speciala
valabila 48h

„Nu am avut nicio comunicare de crestere artificiala a preturilor la raft. Este o campanie intretinuta artificial. Ganditi-va ca din 55.000 de articole care se regasesc la un hipermarket, circa 35.000 sunt produse alimentare. Daca vine un produs de la un furnizor cu un pret mai mare, evident ca exista cresteri de preturi, si se va regasi la raft, insa veti vedea si reduceri de preturi, de exemplu la legume si fructe, cand va aparea pe piata productia proprie. Toate acestea tin insa de dinamica unei piete concurentiale” a precizat aceasta.
 
Totodata, Delia Nica s-a referit si la acuzatiile aparute in ultima vreme, sustinute chiar si de presedintele Rompan, Aurel Popescu, conform carora unele hipermarketuri obliga furnizorii sa renegocieze taxele, spunand ca acestea sunt, de asemenea, neadevarate, si ca acestea trebuie facute pe baza unor documente scrise, care, daca ar exista, ar constitui o dovada cu care ar putea fi sesizat imediat Consiliul Concurentei.
 
„Dintre 1.000 — 1.500 de furnizori pe care ii are orice lant de magazine, probabil la 50 — 100 de furnizori le-a expirat contractul de comercializare a produselor cu noi, contracte in care sunt stabilite cantitatile, ritmul de livrare, cand ne dorim sa facem o promotie in acord cu ei, si bineinteles pretul, dar de aici pana la a extrapola ca ii fortam pe furnizori, care sunt partenerii nostri, sub o forma sau alta, cred ca imediat s-ar sesiza Consiliul Concurentei. O astfel de negociere nu se intampla la telefon, ci se intampla pe e-mail sau printr-o scrisoare, sub orice forma scrisa. In secunda in care furnizorul se va adresa Consiliului Concurentei insotit de aceasta proba, lucrurile vor sta altfel”, a mai explicat Delia Nica.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Reprezentantii marilor magazine neaga ca au crescut artificial pretul la raft pentru produsele alimentare
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

O tulpina care se intinde orizontal pe suprafata solului. ...

Scaderea treptata sau brusca a insusirilor superioare de soi (vitalitate, vigurozitate, productivita ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016