“Planul de procesare a cărnii dezvoltat în Ungaria a reprezentat pentru noi un proiect-pilot, care a fost închis de curând. În prezent, intenţionăm să colaborăm cu alţi procesatori din România, bazându-ne pe un parteneriat prin care să putem utiliza materia primă produsă de către noi la Smithfield Prod”, a declarat, pentru Business Standard, Morten Jensen, director general Smithfield Prod.
Compania, care deţine cel mai mare abator din România, la Timişoara, fostul Comtim, a început să producă mezeluri în cadrul unui proiect-pilot pentru testarea brandului Comtim şi a reţetelor la o fabrică din Ungaria.
Anul 2009 se încheie cu un bilanţ pozitiv pentru filiala locală a Smithfield, în condiţiile în care performanţele din România au fost superioare celor de pe alte pieţe. “Operaţiunile de procesare a cărnii din România au fost în general profitabile, în pofida costurilor relativ mari ale materiilor prime. Volumele de vânzări au crescut cu 10% per total în ultimul an”, a precizat Jensen. Acesta a mai spus că, la nivel global, din cauza perioadei de recesiune, 2009 poate fi caracterizat ca “un an dificil pentru industria cărnii”. În primul trimestru al anului, compania-mamă a înregistrat pierderi, în special în ceea ce privește carnea de porc proaspătă, în condiţiile în care preţurile de vânzare și marjele s‑au situat la un nivel scăzut. “Rezultatele din primul trimestru au avut la bază numărul mic de exporturi pentru compania-mamă și o scădere modestă a cererii interne în urma recesiunii. Carnea de porc a revenit pe profit la finalul trimestrului și a continuat să fie profitabilă în trimestrul următor”, a punctat oficialul Smithfield.
Citeste mai mult in Business Standard
Compania, care deţine cel mai mare abator din România, la Timişoara, fostul Comtim, a început să producă mezeluri în cadrul unui proiect-pilot pentru testarea brandului Comtim şi a reţetelor la o fabrică din Ungaria.
Anul 2009 se încheie cu un bilanţ pozitiv pentru filiala locală a Smithfield, în condiţiile în care performanţele din România au fost superioare celor de pe alte pieţe. “Operaţiunile de procesare a cărnii din România au fost în general profitabile, în pofida costurilor relativ mari ale materiilor prime. Volumele de vânzări au crescut cu 10% per total în ultimul an”, a precizat Jensen. Acesta a mai spus că, la nivel global, din cauza perioadei de recesiune, 2009 poate fi caracterizat ca “un an dificil pentru industria cărnii”. În primul trimestru al anului, compania-mamă a înregistrat pierderi, în special în ceea ce privește carnea de porc proaspătă, în condiţiile în care preţurile de vânzare și marjele s‑au situat la un nivel scăzut. “Rezultatele din primul trimestru au avut la bază numărul mic de exporturi pentru compania-mamă și o scădere modestă a cererii interne în urma recesiunii. Carnea de porc a revenit pe profit la finalul trimestrului și a continuat să fie profitabilă în trimestrul următor”, a punctat oficialul Smithfield.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News