Anul 2008 va ramane in istorie ca un an din care industria alimentara nu a inteles nimic”, spunea in noiembrie anul trecut Sorin Minea, presedintele Romalimenta, referindu-se la companiile de mezeluri din Romania, care au avut de-a face anul trecut cu cea mai mare crestere a pretului la materie prima, la care s-a adaugat pretul mai mare la combustibil si fluctuatia monedei euro.
Cu aceasta “crestere istorica” isi incepe discursul si Gabriel Alexandru, vicepresedintele grupului Cris-Tim, liderul pietei autohtone de procesare a carnii, privind cifrele care vorbesc despre evolutia liniilor de business ale companiei pe care o conduce. “Am evoluat bine, dar se putea si mai bine”, repeta el ori de cate ori isi arunca privirea asupra tabelelor.
“Bine” inseamna pentru Cris-Tim cresterea cifrei de afaceri pe principalele linii de business: mezeluri (o crestere de 8%, pana la 92 de milioane de euro), reteaua de magazine (o crestere de 12%, pana la 14 milioane de euro) si divizia de “ready meal” - alimente semi si gata preparate (o crestere de 33%, pana la 3,2 milioane de euro), dar si mentinerea cifrei de afaceri a fermelor, la 3,4 milioane de euro, in conditiile unui efectiv de animale redus la jumatate, ajustare impusa de Autoritatea de Mediu.
Prin “se putea si mai bine”, Gabriel Alexandru se refera la o scadere a cifrei de afaceri din constructii (cu 4%, de la 5,7 la 5,5 milioane de euro), scadere care s-a intamplat chiar daca numarul lucrarilor externe ale companiei a ajuns la o pondere de 60% din cifra totala, fata de 30% in 2007.
Citeste mai mult in Business Magazin
Cu aceasta “crestere istorica” isi incepe discursul si Gabriel Alexandru, vicepresedintele grupului Cris-Tim, liderul pietei autohtone de procesare a carnii, privind cifrele care vorbesc despre evolutia liniilor de business ale companiei pe care o conduce. “Am evoluat bine, dar se putea si mai bine”, repeta el ori de cate ori isi arunca privirea asupra tabelelor.
“Bine” inseamna pentru Cris-Tim cresterea cifrei de afaceri pe principalele linii de business: mezeluri (o crestere de 8%, pana la 92 de milioane de euro), reteaua de magazine (o crestere de 12%, pana la 14 milioane de euro) si divizia de “ready meal” - alimente semi si gata preparate (o crestere de 33%, pana la 3,2 milioane de euro), dar si mentinerea cifrei de afaceri a fermelor, la 3,4 milioane de euro, in conditiile unui efectiv de animale redus la jumatate, ajustare impusa de Autoritatea de Mediu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Prin “se putea si mai bine”, Gabriel Alexandru se refera la o scadere a cifrei de afaceri din constructii (cu 4%, de la 5,7 la 5,5 milioane de euro), scadere care s-a intamplat chiar daca numarul lucrarilor externe ale companiei a ajuns la o pondere de 60% din cifra totala, fata de 30% in 2007.
Citeste mai mult in Business Magazin
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News