Piata de alimente si bauturi din Romania va creste pana in 2014 cu 8,2% fata de 2009, la 60,12 miliarde lei (20,61 miliarde dolari), Romania ocupand locul noua intr-un top care cuprinde 15 tari emergente din regiune analizate de Business Monitor International (BMI), potrivit researchandmarkets.com. In 2009, vanzarile de alimente si bauturi au fost de 55,54 miliarde lei (20,12 miliarde dolari). Piata a fost afectata de criza economica si a scazut ca valoare anul trecut. Astfel, Romania se plaseaza pe locul noua in randul a 15 piete europene emergente din regiune analizate de BMI.
Sorin Minea, presedintele Romalimenta, a spus pentru Financiarul ca cifra de 20,61 miliarde de dolari este „umflata” si nu se bazeaza pe raportarile statistice ale Romaniei, care, in 2009, la capitolul alimente si bauturi, se mentionau vanzari de 12 miliarde de euro. Singura explicatie pentru cifra oferita de BMI ar putea fi ca s-a bazat pe raportarile retailerilor si a luat in considerare si o estimare a consumului nefiscalizat.
Sorin Minea, presedintele Romalimenta, a spus pentru Financiarul ca cifra de 20,61 miliarde de dolari este „umflata” si nu se bazeaza pe raportarile statistice ale Romaniei, care, in 2009, la capitolul alimente si bauturi, se mentionau vanzari de 12 miliarde de euro. Singura explicatie pentru cifra oferita de BMI ar putea fi ca s-a bazat pe raportarile retailerilor si a luat in considerare si o estimare a consumului nefiscalizat.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








