Conducerea Tnuva România, unul dintre principalii jucători de pe piaţa internă a lactatelor proaspete, cu o cotă de aproximativ 11%, afirmă că analizează cu atenţie tendinţele pieţei, aflată pe un trend descendent, fiind pregătită să implementeze un program pentru creşterea competitivităţii pe piaţă şi reorganizarea activităţilor în vederea reducerii costurilor, în condiţiile în care 2009 este un an cu multe schimbări şi incertitudini, care pot afecta şi companiile de bunuri de larg consum.
“Piaţa produselor lactate proaspete cunoaşte o perioadă de încetinire a creşterii, ca urmare a crizei economice pe care o traversăm. Cu toate acestea, fiind un producător responsabil de produsele lactate proaspete, compania Tnuva România caută soluţii şi strategii de prevenire a posibilelor efecte, în condiţiile în care piaţa şi competiţia se schimbă într-un ritm alert. Analizăm cu atenţie tendinţele pieţei şi suntem pregătiţi să implementăm un program complex pentru creşterea competitivităţii pe piaţă şi reorganizarea activităţilor pentru reducerea costurilor”, au declarat pentru Business Standard reprezentanţii companiei.
Aceştia afirmă că Tnuva va continua să ofere consumatorilor în mod constant doar produse de cea mai bună calitate, indiferent de “dificultăţile şi provocările acestei perioade”.
Citeste mai mult in Business Standard
“Piaţa produselor lactate proaspete cunoaşte o perioadă de încetinire a creşterii, ca urmare a crizei economice pe care o traversăm. Cu toate acestea, fiind un producător responsabil de produsele lactate proaspete, compania Tnuva România caută soluţii şi strategii de prevenire a posibilelor efecte, în condiţiile în care piaţa şi competiţia se schimbă într-un ritm alert. Analizăm cu atenţie tendinţele pieţei şi suntem pregătiţi să implementăm un program complex pentru creşterea competitivităţii pe piaţă şi reorganizarea activităţilor pentru reducerea costurilor”, au declarat pentru Business Standard reprezentanţii companiei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aceştia afirmă că Tnuva va continua să ofere consumatorilor în mod constant doar produse de cea mai bună calitate, indiferent de “dificultăţile şi provocările acestei perioade”.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News