Vânzările de retail din România vor înregistra în următorii 10 ani o creştere de 62%, una dintre cele mai mari din Europa, devansată doar de cea din Letonia (69%) şi Lituania (65%), potrivit unui studiu al companiei de consultanţă imobiliară King Sturge. În Bulgaria, vânzările de retail vor avansa cu 61%, iar în Estonia cu 60%.
Un aspect esenţial al redresării pieţei europene de retail va fi revenirea Europei Centrale şi de Est (ECE), precum şi a Europei de Sud-Est (ESE), la traiectoriile de creştere anterioare recesiunii mondiale, arată King Sturge. Pieţele mai puţin mature precum România, Bulgaria şi ţările baltice vor înregistra creşteri de peste 60% ale acestor vânzări. Pieţele mai mari, precum Polonia, Cehia şi Ungaria, vor avea creşteri care vor depăşi 40% în următorul deceniu.
Aceste ritmuri de creştere, deşi solide, vor fi mai puţin explozive decât în intervalul 2000-2010 când, în România de exemplu, a avut loc un avans de 123%. Pentru 2010, King Sturge anticipează în România un declin al vânzărilor de retail de 3,8%, urmat de o creştere de 2,2% în 2011.
Un aspect esenţial al redresării pieţei europene de retail va fi revenirea Europei Centrale şi de Est (ECE), precum şi a Europei de Sud-Est (ESE), la traiectoriile de creştere anterioare recesiunii mondiale, arată King Sturge. Pieţele mai puţin mature precum România, Bulgaria şi ţările baltice vor înregistra creşteri de peste 60% ale acestor vânzări. Pieţele mai mari, precum Polonia, Cehia şi Ungaria, vor avea creşteri care vor depăşi 40% în următorul deceniu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aceste ritmuri de creştere, deşi solide, vor fi mai puţin explozive decât în intervalul 2000-2010 când, în România de exemplu, a avut loc un avans de 123%. Pentru 2010, King Sturge anticipează în România un declin al vânzărilor de retail de 3,8%, urmat de o creştere de 2,2% în 2011.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News