Vânzările de retail din România vor înregistra în următorii 10 ani o creştere de 62%, una dintre cele mai mari din Europa, devansată doar de cea din Letonia (69%) şi Lituania (65%), potrivit unui studiu al companiei de consultanţă imobiliară King Sturge. În Bulgaria, vânzările de retail vor avansa cu 61%, iar în Estonia cu 60%.
Un aspect esenţial al redresării pieţei europene de retail va fi revenirea Europei Centrale şi de Est (ECE), precum şi a Europei de Sud-Est (ESE), la traiectoriile de creştere anterioare recesiunii mondiale, arată King Sturge. Pieţele mai puţin mature precum România, Bulgaria şi ţările baltice vor înregistra creşteri de peste 60% ale acestor vânzări. Pieţele mai mari, precum Polonia, Cehia şi Ungaria, vor avea creşteri care vor depăşi 40% în următorul deceniu.
Aceste ritmuri de creştere, deşi solide, vor fi mai puţin explozive decât în intervalul 2000-2010 când, în România de exemplu, a avut loc un avans de 123%. Pentru 2010, King Sturge anticipează în România un declin al vânzărilor de retail de 3,8%, urmat de o creştere de 2,2% în 2011.
Un aspect esenţial al redresării pieţei europene de retail va fi revenirea Europei Centrale şi de Est (ECE), precum şi a Europei de Sud-Est (ESE), la traiectoriile de creştere anterioare recesiunii mondiale, arată King Sturge. Pieţele mai puţin mature precum România, Bulgaria şi ţările baltice vor înregistra creşteri de peste 60% ale acestor vânzări. Pieţele mai mari, precum Polonia, Cehia şi Ungaria, vor avea creşteri care vor depăşi 40% în următorul deceniu.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aceste ritmuri de creştere, deşi solide, vor fi mai puţin explozive decât în intervalul 2000-2010 când, în România de exemplu, a avut loc un avans de 123%. Pentru 2010, King Sturge anticipează în România un declin al vânzărilor de retail de 3,8%, urmat de o creştere de 2,2% în 2011.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








