Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Stiri

O spun producatorii din industira carnii, care precizeaza ca aceasta crestere vine si pe fondul unei scaderi cu aproximativ 15 la suta a preturilor.
Anul acesta carnea de porc se vinde mai bine si mai ieftin fata de perioada similara a anului trecut, producatorii din domeniu spunand ca se constata o crestere a vanzarilor cu 10-13 la suta fara desfarsitul anului 2014.
Astfel, Vladimir Manastireanu, directorul executiv al Asociatiei Romane a Carnii, a declarat pentru Agerpres ca „in comparatie cu anul 2014, cand s-a inregistrat un varf in luna iulie de 6,39 lei/kg la carnea de porc in viu, in luna octombrie 2015 pretul a scazut la 5,28 lei/kg in viu, respectiv cu circa 17,4%. Acesta este influentat de variatiile pretului pe piata europeana din cauza embargoului impus de Rusia si datorita instituirii depozitarii private din luna martie pana in luna mai, perioada in care s-au retras cantitati mari de carne de porc de pe piata. Referitor la volumul vanzarilor de preparate din carne, avem o crestere medie intre 10 — 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut la preparatele din carne. Noi putem face evaluari doar la nivelul supermarketurilor nu si pe comertul din targuri, specific acestei perioade a anului”.
Acesta a amai precizat ca, pentru a satisface toate gusturile, procesatorii romani se orienteaza in aceasta perioada catre produsele traditionale din carne de porc preferate de romani, precum toba, caltabos, jambon sau carnati, si aprovizioneaza piata cu astfel de produse.
Consumul mediu de produse din carne de porc pe piata autohtona inregistreaza o crestere fata de anii trecuti, ajungand la 33 de kilograme pe locuitor intr-un an, insa ramane cu 15-20% mai mic decat media din Uniunea Europeana.
Astfel, Vladimir Manastireanu, directorul executiv al Asociatiei Romane a Carnii, a declarat pentru Agerpres ca „in comparatie cu anul 2014, cand s-a inregistrat un varf in luna iulie de 6,39 lei/kg la carnea de porc in viu, in luna octombrie 2015 pretul a scazut la 5,28 lei/kg in viu, respectiv cu circa 17,4%. Acesta este influentat de variatiile pretului pe piata europeana din cauza embargoului impus de Rusia si datorita instituirii depozitarii private din luna martie pana in luna mai, perioada in care s-au retras cantitati mari de carne de porc de pe piata. Referitor la volumul vanzarilor de preparate din carne, avem o crestere medie intre 10 — 13% fata de aceeasi perioada a anului trecut la preparatele din carne. Noi putem face evaluari doar la nivelul supermarketurilor nu si pe comertul din targuri, specific acestei perioade a anului”.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Acesta a amai precizat ca, pentru a satisface toate gusturile, procesatorii romani se orienteaza in aceasta perioada catre produsele traditionale din carne de porc preferate de romani, precum toba, caltabos, jambon sau carnati, si aprovizioneaza piata cu astfel de produse.
Consumul mediu de produse din carne de porc pe piata autohtona inregistreaza o crestere fata de anii trecuti, ajungand la 33 de kilograme pe locuitor intr-un an, insa ramane cu 15-20% mai mic decat media din Uniunea Europeana.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News