Vânzările grupului Vel Pitar, unul dintre cei mai mari jucători din industria de morărit şi panificaţie, au stagnat în primul semestru din 2009 comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit reprezentanţilor companiei, care estimează pentru întreg anul o creştere a afacerilor de 2-5%, faţă de 2008.
“În primul semestru, vânzările la nivel de grup sunt similare ca volum şi ca valoare cu acelaşi interval de anul trecut. În următoarele luni însă vom simţi mai pregnant criza, cu presiune mai mare pe vânzări şi stres financiar ridicat în relaţia cu retailerii şi furnizorii, relaţii destul de sensibile în acest moment”, a declarat pentru Business Standard Alexandru Covrig, vicepreşedintele Vel Pitar. Pentru 2009, Covrig vede o creştere “mai puţin semnificativă" a afacerilor, respectiv între 2-5% raportat la anul anterior.
Dacă luăm în calcul cifra de afaceri de 150 mil. euro, prognozată pentru 2008, majorarea anunţată de oficialul Vel Pitar înseamnă maximum 7,5 milioane de euro, respectiv un nivel al businessului de circa 157,5 mil. euro. În ceea ce priveşte profitul, Covrig afirmă că acesta nu-l va depăşi pe cel raportat anul trecut.
“Profitul este greu de estimat, dar probabil va atinge acelaşi nivel ca în 2008”, a explicat vicepreşedintele Vel Pitar.
Citeste mai mult in Business Standard
“În primul semestru, vânzările la nivel de grup sunt similare ca volum şi ca valoare cu acelaşi interval de anul trecut. În următoarele luni însă vom simţi mai pregnant criza, cu presiune mai mare pe vânzări şi stres financiar ridicat în relaţia cu retailerii şi furnizorii, relaţii destul de sensibile în acest moment”, a declarat pentru Business Standard Alexandru Covrig, vicepreşedintele Vel Pitar. Pentru 2009, Covrig vede o creştere “mai puţin semnificativă" a afacerilor, respectiv între 2-5% raportat la anul anterior.
Dacă luăm în calcul cifra de afaceri de 150 mil. euro, prognozată pentru 2008, majorarea anunţată de oficialul Vel Pitar înseamnă maximum 7,5 milioane de euro, respectiv un nivel al businessului de circa 157,5 mil. euro. În ceea ce priveşte profitul, Covrig afirmă că acesta nu-l va depăşi pe cel raportat anul trecut.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
“Profitul este greu de estimat, dar probabil va atinge acelaşi nivel ca în 2008”, a explicat vicepreşedintele Vel Pitar.
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News