Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Programul national de sprijin pentru vinurile romanesti 2019 - 2023
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale (MADR) anunta lansarea sesiunii pentru depunerea programelor de promovare a vinurilor in cadrul Programului national de sprijin in sectorul vitivinicol 2019-2023.
Nota! Toate actele necesare sunt disponibile la finalul articolului.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
valabila 48h
- relatii publice, actiuni de promovare sau de publicitate, care vizeaza in mod special standardele inalte ale produselor europene, in mod deosebit in ceea ce priveste calitatea, siguranta alimentara sau mediul;
- participarea la evenimente, targuri sau expozitii de importanta internationala;
- campanii de informare, in special privind sistemele UE referitoare la denumirile de origine, indicatiile geografice si productia ecologica;
- studii ale noilor piete, necesare pentru extinderea pietelor de desfacere;
- studii de evaluare a rezultatelor actiunilor de informare si promovare.
- consumul responsabil de vin si riscul asociat consumului nociv de alcool;
- schema UE privind denumirile de origine controlata si indicatiile geografice protejate in relatie cu calitatea specifica, reputatia sau alte caracteristici ale vinului datorate mediului geografic specific sau originii acestuia.
Cheltuieli eligibile in programul national de sprijin pentru vinurile romanesti 2019 - 2023
- B.I − cheltuieli eligibile privind actiunile de informare in statele membre;
- B.II − cheltuieli eligibile privind actiunile de promovare in tarile terte.
- taxele de participare;
- mostre de produse;
- elaborare (conceptie, productie), transport materiale de informare;
- costurile pentru transportul, asigurarea si manipularea mostrelor si materialelor promotionale;
- costul inscrierii beneficiarului in catalogul expozitiei;
- inchirierea spatiilor si a standurilor;
- costurile aferente elaborarii proiectului de executie, construirea si/sau amenajarea spatiului expozitional, transportul materialelor aferente;
- costuri aferente instalarii si demontarii standului;
- costuri de functionare in cadrul evenimentului: apa, electricitate, echipament personal stand, costuri aferente crearii unei baze de date si organizarii unor evenimente pe parcursul actiunii, intalniri cu grupurile-tinta, asociate cu dineuri tematice, prezentari/degustari de vinuri, seminare de mica si mare anvergura;
- taxele de participare;
- mostre de produse;
- elaborare (conceptie, productie), transport materiale de informare;
- costurile pentru transportul, asigurarea si manipularea mostrelor si materialelor promotionale, formalitatile vamale aferente acestora;
- costurile inscrierii beneficiarului in catalogul expozitiei;
- inchirierea spatiilor si a standurilor;
- costurile aferente elaborarii proiectului de executie, construirea si amenajarea spatiului expozitional, transportul materialelor aferente;
- costuri aferente instalarii si demontarii standului;
- costuri de functionare in cadrul evenimentului: apa, electricitate, echipament personal stand, costuri aferente crearii unei baze de date si organizarii unor evenimente pe parcursul actiunii, intalniri cu potentiali importatori asociate cu dineuri tematice, prezentari/degustari de vinuri, seminarii de mica si mare anvergura;
- costuri aferente participarii la concursuri desfasurate in cadrul unui targ sau expozitii de importanta internationala.
- costuri aferente publicatiilor tiparite si electronice: spoturi prezentate in media electronica, la radio sau televiziune, bannere, plachete, brosuri, newsletter, materiale de informare etc, respectiv realizare, traduceri, fabricare, expediere;
- costurile aferente utilizarii retelelor de socializare, blogurilor, site-urilor internet, respectiv creare, actualizare, traduceri, optimizare pe motoare de cautare;
- costuri aferente anunturilor privind organizarea si desfasurarea evenimentelor din cadrul programelor (presa, TV, radio, internet);
- costuri aferente organizarii evenimentelor in cadrul punctelor de vanzare, respectiv inchirierea spatiului si standul, degustari si materiale necesare degustarii, organizarii evenimentelor de presa insotite de degustari si asocierea vinurilor cu diferite preparate culinare;
- costuri aferente materialelor promotionale.
Cei doi autori care formeaza in prezent echipa din spatele acestui website va aduc zilnic cele mai relevante informatii si va mentin conectati la ceea ce conteaza cu adevarat. De la stiri generaliste pana la informatii de nisa, suntem aici pentru a va furniza doar ceea ce conteaza.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 2 voturiUltima ora
- » Rabla pentru tractoare: Explicatii si realitatea din teren
- » Subventii 2025: Fermierii au de respectat o noua conditie
- » Autoritatile anunta situatia subventiilor din 2024 si posibilele majorari pe termen lung
- » Rabla pentru tractoare. Cand pornesc inscrierile
- » Primele subventii APIA pe 2025. Crescatorii de animale pot depune cererile de plata