Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Agricover aniverseaza 15 ani de activitate
Agricover, platforma de solutii integrate pentru agricultura si una dintre cele mai importante companii cu capital romanesc din domeniu, aniverseaza 15 ani de activitate.
Incepand cu anul 2000, compania a dezvoltat un model de business performant, care acopera intregul lant valoric de la insamantare, la recoltare si valorificare, pana la procesare. Inceputul a fost facut in segmentul productiei vegetale si, ulterior, in cel zootehnic. Agricover este una dintre primele companii din domeniul agricol cu o strategie de dezvoltare centrata pe deservirea partenerilor fermieri si orientata catre agricultura inalt performanta. In aceasta perioada, Agricover a finantat investitiile pentru dezvoltarea fermelor si derularea lucrarilor agricole ale fermierilor cu peste 1 miliard de Euro, atat prin plasamentele directe de agri-finance, cat si prin creditele comerciale oferite de divizia agri-business.
„Daca ar fi sa facem un bilant al celor 15 ani de Agricover, ar trebui sa vorbim, in primul rand, despre cei peste 6.700 de fermieri (aproximativ 50% din numarul total al fermierilor care lucreaza peste 100 de hectare) care, in prezent, folosesc in mod constant solutiile noastre pentru a dezvolta afaceri moderne in agricultura. Ar trebui, de asemenea, sa vorbim despre echipa noastra de peste 850 de specialisti care ofera zilnic fermierilor solutii inovatoare, operative si eficiente”, a declarat Ștefan Bucataru, Director General Agri-business, Agricover.
Agribusiness-ul romanesc a fost caracterizat de schimbari accelerate in ultimii ani, pe masura ce fermierii romani se aliniaza la standardele europene si adopta principiile unei agriculturi moderne. Cresterea productivitatii, prin utilizarea tehnologiilor moderne, a reprezentat un obiectiv important al fermierilor din Romania. Conform datelor USDA, daca in anul 2000, randamentul la cereale si oleaginoase era de 1,80 tone/hectar, in 2014, acesta a crescut la 3,61 tone/hectar. De asemenea, conform datelor Eurostat, in timp ce suprafata agricola utilizata in Romania a scazut cu aproape 1 milion hectare in ultimii 10 ani iar numarul fermierilor a scazut cu aproximativ 20%, numarul fermelor cu suprafata de peste 100 ha a crescut cu 27% , in acelasi interval.
Reperele Agricover la 15 ani de activitate:
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
valabila 48h
Agri-business si Agri-finance - doua divizii care deservesc operativ nevoile fermierilor
In cei 15 ani de activitate, Agricover s-a dezvoltat si a evoluat continuu pentru a raspunde mai eficient nevoilor fermierilor. In prezent, compania opereaza prin doua divizii: Agri-business si Agri-finance.
Divizia Agri-business reuneste toate activitatile operationale ce tin de distributia de inputuri agricole pentru fermele vegetale si zootehnice si valorificarea productiei acestora – cereale, lapte, porci, legume si fructe. La sfarsitul anului 2014, Agricover a inregistrat o cifra de afaceri de 1,3 miliarde lei (285 milioane de Euro), in crestere cu 18% fata de anul anterior.
Cele mai importante linii de business ale acestei divizii sunt urmatoarele:
Valorificare de cereale si oleaginoase – Agricover a achizitionat si valorificat, doar in 2014, peste 900.000 de tone de cereale si oleaginoase, confirmand pozitia de cel mai important partener in valorificarea productiei agricole a fermierilor.
Distributie de inputuri – Este linia de business care ofera fermierilor accesul la o gama completa de tehnologii (seminte certificate, pesticide, ingrasaminte si motorina) in conditii accesibile, adaptate nevoilor fermierilor.
Linia de business livestock – A fost lansata in 2010. Prin aceasta linie de business a fost valorificata productia a peste 50% din fermele de porci profesionale din Romania, comercializand, pana in prezent, peste 1.000.000 de capete de porcine. In plus, programul a inclus si achizitia de lapte si valorificarea acestuia catre procesatori din tara si din sud estul Europei, cumuland un volum de peste 80 milioane de litri in perioada 2012-2014. Agricover a achizitionat, in anul 2015, o unitate de procesare a porcului cu o capacitate de 500.000 capete pe an.
Platforma „Dor de Gust” – a fost lansata in anul 2014 si pune la dispozitia fermierilor din sectorul horticol solutii de comercializare a productiei de legume si fructe, valorificand in circa un an de activitate peste 11 milioane de kilograme de produse proaspete.
Divizia Agri-finance sprijina dezvoltarea fermierilor si, implicit, a unei agriculturi moderne in Romania oferind solutii de finantare inovatoare, adaptate cerintelor fermierilor, operativitate si accesibilitate. Agricover Credit, finanteaza, in prezent, peste 1.700 de fermieri, la nivel national, totalizand plasamente de peste 190 milioane Euro.
“Dezoltarea unei agriculturi moderne si sustenabile in Romania necesita finantare iar Agricover Credit raspunde acestei nevoi facand-o accesibila si adaptata asteptarilor fermierilor. Avem un model de business solid care raspunde nevoilor de finantare din piata. Flexibilitatea, abordarea nebirocratica si operativitatea, dublate de solutii bazate pe inovatie si apetit pentru risc, sunt parte a strategiei abordate de Agricover Credit cu rezultate concrete in randul fermierilor”, a declarat Robert Rekkers, Director General Agri-finance, Agricover.
Echipa Agricover – 850 de specialisti pregatiti sa raspunda operativ nevoilor reale ale fermierilor
Astazi, cei peste 850 de angajati Agricover deservesc operativ si adaptat nevoile clientilor. Echipa este organizata in structuri zonale pentru a acoperi eficient intreg teritoriul Romaniei.
Clientii Agricover: un portofoliu cu peste 6.700 de clienti in intreaga tara, in crestere de la an la an
La sfarsitul anului 2014, compania anunta o crestere de 22% a portofoliului sau de clienti si o diversificare a categoriilor de fermieri deserviti catre fermierii de culturi speciale si de zootehnie.
Planuri de viitor
Stefan Bucataru, Director General Agri-business, Agricover conchide: ”Agricultura poate parea un domeniu mai putin supus schimbarii dar obtinerea eficientei este o activitate permanenta, pe intreaga durata a ciclului de productie. Vom continua sa inovam in agribusiness. Vom promova noi tehnologii, pentru cresterea productivitatii pe hectar dar vom include si mecanisme sofisticate de management al riscului de pret si de valorificare a productiei agricole, aliniate tendintelor globale de eficientizare si optimizare.
Ne vom apropia si mai mult de fermieri si ii vom sprijini sa introduca toate aceste solutii moderne pentru a tine pasul cu evolutia pietelor globale si pentru a fi competitivi la nivel international. Vorbim aici de produse noi, de noi metode de lucru, de sustinere financiara pentru dezvoltare si de folosirea inteleapta a instrumentelor si oportunitatilor de valorificare a productiei obtinute.”
Foto: www.nationsencyclopedia.com
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiUltima ora
- » MADR lanseaza cursuri pentru utilizarea produselor de protectie a plantelor
- » Uniunea Europeana: Romania ocupa locul doi in topul exporturilor de cereale
- » Fonduri europene: Sprijin pentru exploatatiile pomicole
- » APIA: O noua subventie pentru cultura de porumb
- » UCPR: Producatorii autohtoni de carne de pui lucreaza la nivelul standardelor UE
Idei de afaceri in agricultura