Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
2012 a fost un an mai profitabil decat 2011, pentru Albalact
Cifra de afaceri a companiei de lactate Albalact a atins la finele anului 2012 o valoare de aproximativ 344 milioane de lei, putin peste cifra de afaceri din 2011 care a atins o valoare de circa 339 milioane de lei. Chiar daca cresterea cifrei de afaceri nu este foarte mare, profitul net al companiei pentru 2012 s-a marit cu 27% fata de 2011, inregistrand valori de 7,3 milioane de lei (2012), respectiv 5,7 milioane de lei (2011).
“Si in 2012, ca in fiecare an de la declansarea crizei, industria lactatelor a fost afectata de factori care au pus mari presiuni pe profitabilitate: scaderea puterii de cumparare, micsorarea consumului, cota TVA mare, cresterea pretului materiei prime si a altor cheltuieli, fluctuatii valutare, seceta. In 2012 am planificat bugetul si am gandit strategia astfel incat sa fim profitabili, cu o stabilitate a afacerilor. Suntem multumiti ca am reusit.
Pastrarea echilibrului intre cresterea in volum si profitabilitate, cu optimizarea cheltuielilor, sunt doua obiective importante ale companiei si pentru anul acesta. Asadar, urmarim consolidarea pozitiei in categoriile in care suntem lideri (lapte, smantana, unt) si cresterea in alte categorii (iaurt, branzeturi), cu mentinerea profitabilitatii. Alta prioritate pentru Albalact in 2013 este diversificarea portofoliului cu extinderi de gama si lansari de produse noi. Anul 2013 nu va fi un an mai usor, insa exista in continuare oportunitati de dezvoltare a business-ului. Sunt si categorii in lactate care cresc si vor continua sa creasca, iar noi mizam pe ele” a declarat directorul general Albalact, Raul Ciurtin.
In ultimul an, compania Albalact a investit in tehnologie, in distributie, in dezvoltarea portofoliului si si-a extins brand-urile in diferite categorii de produse.
In 2012, Albalact si-a lansat brand-ul Raraul (branza de vaci), prin care a dublat productia fabricii Raraul din Campulung Moldovenesc, ajungand in decursul unui an pe locul 2 in topul producatorilor de branza proaspata de vaci, cu 9% cota de piata in valoare . La finele lui 2012, a urmat lansarea unui produs nou, sub un brand nou ‘Fruzu’ – iaurt cu topping de fructe, produs inedit pe piata din Romania.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
valabila 48h
Cu o traditie de peste 40 de ani pe piata de produse lactate din Romania, Albalact ocupa locul 3 in topul producatorilor de lactate si produse derivate din tara, cu un portofoliu care cuprinde peste 80 de sortimente de lactate sub diferite brand-uri Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul.
Albalact a reusit sa fie si sa se mentina lider de piata pe mai multe segmente, si anume in categoria laptelui pasteurizat ( 23,1 % cota de piata in valoare), piata de lapte UHT+pasteurizat ( 16,8% cota de piata in valoare), unt de masa ( 23,5% cota de piata in valoare, perioada decembrie 2012- ianuarie 2013), smantana (14,6 % cota de piata in valoare, februarie 2013).
Sursa foto: www.sxc.hu
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura