Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Campanie de testare a produselor alimentare, pentru depistarea standardelor duble
Decizia apartine Comisiei Europene si vine dupa ce tari central şi est-europene, in principal Slovacia, Cehia şi Ungaria, au denuntat faptul ca in Europa de Est sunt vandute produse de calitate inferioara - de la alimente la cosmetice - sub aceleaşi branduri si ambalaje utilizate pe pietele occidentale.
„Protocolul comun de testare ar trebui sa fie gata pana in luna aprilie. In luna mai, ar urma sa fie lansata o campanie de testare, cu participarea a cel putin 16 tari selectate pe criterii geografice si de marime. Testele vor include formarea unui cos comun de produse comercializate in cele mai multe dintre statele membre; vor fi efectuate verificari privind compozitia chimica si gustul. Speram sa prezentam primele rezultate inainte de sfarsitul anului 2018”, a declarat aceasta.
Tari central şi est-europene, in principal Slovacia, Cehia şi Ungaria, au denuntat de mult timp faptul ca in Europa de Est sunt vandute produse de calitate inferioara - de la alimente la cosmetice - sub aceleasi branduri şi ambalaje utilizate pe pietele occidentale.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
valabila 48h
Potrivit propunerilor formulate in 2017, Bruxellesul ar urma sa aloce aproximativ un milion de euro pentru a ajuta autoritatile statelor membre sa verifice produsele alimentare. In plus, vor fi elaborate planuri de armonizare a metodelor pentru depistarea produselor de calitate inferioara.
In urma cu cateva luni, Vera Jourova a argumentat ca obiectivul este vanzarea unor produse de aceeasi calitate pe piata comunitara. „Nu dezvaluim nume si nu facem de rusine companii, dar, daca dupa teste nu vom constata imbunatatiri, se va sti public ce branduri sunt implicate si este posibil ca si consumatorii sa exercite presiuni”, a explicat Jourova.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura