Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Consumatorii romani prefera produsele autohtone atunci cand vine vorba de alimente

Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal si din Moldova, in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
Cei mai multi romani din mediul urban prefera ca alimentele pe care le consuma sa aiba origine romaneasca, dar apreciaza mai mult marcile straine in cazul electronicelor, electrocasnicelor, automobilelor sau telefoanelor si tabletelor.
Astfel, dintr-o lista de 14 categorii de produse evaluate, consumatorii opteaza pentru cele de origine romaneasca, in primul rand cand vine vorba de alimentele perisabile (fructe, legume, lactate etc.), cele cu termen de valabilitate mare (conserve, faina etc.), dulciuri, snack-uri, imbracaminte (inclusiv pentru copii), bauturi alcoolice si mobila.
Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal (30%) si din Moldova (11%), in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
In ultimii ani, atasamentul romanilor pentru produsele fabricate in Romania se mentine. Spre exemplu, 72% dintre romanii din mediul urban declara ca se regasesc mai mult in marcile cu produse locale fata de cele straine (28%), ceea ce aduce un potential important pentru retailerii care se pozitioneaza cu marci construite in zona de autentic romanesc.
Potrivit studiului, principalele motive pentru care consumatorii prefera produsele locale sunt incurajarea micilor producatori (77%), contributia la economia nationala (57%), faptul ca au mai multa incredere in ele (48%), achizitionarea lor ii face sa se simta mai bine (41%) sau le considera mai bune (40%).
Pe de alta parte, romanii opteaza pentru produsele de origine straina pentru ca le considera mai bune, de o calitate superioara celor romanesti (52%) si au o mai mare incredere in ele (28%). Tarile preferate in cazul produselor de origine straina sunt Germania, Italia, Marea Britanie, Japonia, Franta si SUA.
Astfel, dintr-o lista de 14 categorii de produse evaluate, consumatorii opteaza pentru cele de origine romaneasca, in primul rand cand vine vorba de alimentele perisabile (fructe, legume, lactate etc.), cele cu termen de valabilitate mare (conserve, faina etc.), dulciuri, snack-uri, imbracaminte (inclusiv pentru copii), bauturi alcoolice si mobila.
Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal (30%) si din Moldova (11%), in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in CD-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
In ultimii ani, atasamentul romanilor pentru produsele fabricate in Romania se mentine. Spre exemplu, 72% dintre romanii din mediul urban declara ca se regasesc mai mult in marcile cu produse locale fata de cele straine (28%), ceea ce aduce un potential important pentru retailerii care se pozitioneaza cu marci construite in zona de autentic romanesc.
Potrivit studiului, principalele motive pentru care consumatorii prefera produsele locale sunt incurajarea micilor producatori (77%), contributia la economia nationala (57%), faptul ca au mai multa incredere in ele (48%), achizitionarea lor ii face sa se simta mai bine (41%) sau le considera mai bune (40%).
Pe de alta parte, romanii opteaza pentru produsele de origine straina pentru ca le considera mai bune, de o calitate superioara celor romanesti (52%) si au o mai mare incredere in ele (28%). Tarile preferate in cazul produselor de origine straina sunt Germania, Italia, Marea Britanie, Japonia, Franta si SUA.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
Nota: 3 din 2 voturiArticole conexe:
- » STUDIU. Serviciile de agricultura digitala in fermele romanesti
- » FAO: Pretul alimentelor de baza, la cel mai inalt nivel in 2021
- » Studiu. Consumul de peste a crescut constant
- » Bloomberg: Interdictiile privind exportul de alimente, in scadere
- » MADR: Trebuie sa mergem sa cautam si sa cumparam doar produse romanesti
Ultima ora
- » Romania ocupa locul 6 la productia de cartofi in UE
- » Cum actioneaza fungicidele si cand le aplici - particularitatile culturilor de cereale, rapita si soia
- » Campanie noua de constientizare a pericolului PPA, demarata de ANSVSA
- » ANSVSA si ANPC incep controalele comune
- » Oros, MADR: Practicile comerciale neloiale vor inceta
Comentarii
0 comentarii