Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal si din Moldova, in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
Cei mai multi romani din mediul urban prefera ca alimentele pe care le consuma sa aiba origine romaneasca, dar apreciaza mai mult marcile straine in cazul electronicelor, electrocasnicelor, automobilelor sau telefoanelor si tabletelor.
Astfel, dintr-o lista de 14 categorii de produse evaluate, consumatorii opteaza pentru cele de origine romaneasca, in primul rand cand vine vorba de alimentele perisabile (fructe, legume, lactate etc.), cele cu termen de valabilitate mare (conserve, faina etc.), dulciuri, snack-uri, imbracaminte (inclusiv pentru copii), bauturi alcoolice si mobila.
Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal (30%) si din Moldova (11%), in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
In ultimii ani, atasamentul romanilor pentru produsele fabricate in Romania se mentine. Spre exemplu, 72% dintre romanii din mediul urban declara ca se regasesc mai mult in marcile cu produse locale fata de cele straine (28%), ceea ce aduce un potential important pentru retailerii care se pozitioneaza cu marci construite in zona de autentic romanesc.
Potrivit studiului, principalele motive pentru care consumatorii prefera produsele locale sunt incurajarea micilor producatori (77%), contributia la economia nationala (57%), faptul ca au mai multa incredere in ele (48%), achizitionarea lor ii face sa se simta mai bine (41%) sau le considera mai bune (40%).
Pe de alta parte, romanii opteaza pentru produsele de origine straina pentru ca le considera mai bune, de o calitate superioara celor romanesti (52%) si au o mai mare incredere in ele (28%). Tarile preferate in cazul produselor de origine straina sunt Germania, Italia, Marea Britanie, Japonia, Franta si SUA.
Astfel, dintr-o lista de 14 categorii de produse evaluate, consumatorii opteaza pentru cele de origine romaneasca, in primul rand cand vine vorba de alimentele perisabile (fructe, legume, lactate etc.), cele cu termen de valabilitate mare (conserve, faina etc.), dulciuri, snack-uri, imbracaminte (inclusiv pentru copii), bauturi alcoolice si mobila.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Cele mai apreciate produse romanesti sunt cele din Ardeal (30%) si din Moldova (11%), in timp ce pentru 43% dintre consumatori nu conteaza regiunea din care provin acestea.
In ultimii ani, atasamentul romanilor pentru produsele fabricate in Romania se mentine. Spre exemplu, 72% dintre romanii din mediul urban declara ca se regasesc mai mult in marcile cu produse locale fata de cele straine (28%), ceea ce aduce un potential important pentru retailerii care se pozitioneaza cu marci construite in zona de autentic romanesc.
Potrivit studiului, principalele motive pentru care consumatorii prefera produsele locale sunt incurajarea micilor producatori (77%), contributia la economia nationala (57%), faptul ca au mai multa incredere in ele (48%), achizitionarea lor ii face sa se simta mai bine (41%) sau le considera mai bune (40%).
Pe de alta parte, romanii opteaza pentru produsele de origine straina pentru ca le considera mai bune, de o calitate superioara celor romanesti (52%) si au o mai mare incredere in ele (28%). Tarile preferate in cazul produselor de origine straina sunt Germania, Italia, Marea Britanie, Japonia, Franta si SUA.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 3 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News