Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
International: Cererea de lapte imbuteliat, sustinuta de cresterea urbanizarii in tarile asiatice
Valul de crestere a prosperitatii si urbanizarii in Asia, Africa si America Latina constituie forta motrice a cererii de produse lactate lichide (PLL). Potrivit unor studii efectuate de Tetra Pak, liderul mondial in solutii de procesare, ambalare si distribuire a produselor alimentare lichide, prognozeaza o crestere de aproximativ 30 de procente a consumului global de lapte si alte produse lactate lichide (APLL), pana in anul 2020.
Aceasta crestere semnificativa a consumului va fi determinata de cresterea economica, de urbanizare si de cresterea puterii de cumparare a clasei de mijloc din Asia, se arata in a patra editie a raportului Indexului Lactatelor de la Tetra Pak - raport care monitorizeaza cifre si tendinte din industria produselor lactate la nivel mondial.
Cererea pentru produsele lactate lichide (PLL) va creste in fiecare regiune a lumii intre 2010 si 2020, cu exceptia Europei de Vest, regiune in care se inregistreaza cel mai mare consum de lapte pe cap de locuitor din lume. Explozia cererii de produse lactate lichide reflecta o schimbare tot mai accentuata a puterii economice, de la Vest la Est. Clasa de mijloc in curs de dezvoltare determina aceasta crestere a cererii pentru produse ambalate si sanatoase, comercizalizate in supermarketurile si magazinele de proximitate din Shangai pana in Mumbai.
Cererea globala de lapte simplu si APLL - inclusiv lapte cu arome, iaurt de baut, lapte condensat indulcit, bauturi cu acid lactic si lapte pentru sugari - este de asteptat sa creasca la aproximativ 350 de miliarde de litri pana in 2020, comparativ cu cele 270 de miliarde de litri inregistrati in 2010.
Criza laptelui ca materie prima (de calitate europeana) si cresterea TVA au condus de asemenea la mariri de pret cu repercusiuni directe asupra consumului.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
valabila 48h
Potrivit raportului, consumul de produse lactate lichide ar putea scadea anul acesta cu 5,3% fata de 2010, de la 811 mil. litri in 2010 la 768 mil. litri in 2011, pe fondul declinului consumului de lapte cu 6,4% (de la 737 mil. litri in 2010 la 690 mil. litri in 2011).
Celelalte produse lactate lichide (iaurt, sana, kefir) vor inregistra volume in crestere, de la 74 de milioane de litri in 2010 la 78 de milioane de litri in 2011, reprezentand o crestere de 5,4%, arata datele Tetra Pak.
Totodata, produsele lactate lichide care nu necesita refrigerare (lapte UHT, lapte cu arome, lapte imbogatit cu vitamine, smantana UHT) vor inregistra volume relativ stabile, de la 89 de milioane de litri in 2010 la 90 de milioane de litri in 2011 (reprezentand o crestere de 1,1%).
In privinta consumului de lapte UHT este estimata o crestere medie anuala de 4,2% in intervalul 2010-2014, pe fondul extinderii comertului modern de tip discounter si al retelelor moderne de format mic (magazine de proximitate).
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 4 din 2 voturi