Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
MADR vrea sa transforme vinurile romanesti in brand national
Primul pas in acest demers este organizarea unei serii de dezbateri cu specialisti din domeniu, pe marginea unicitarii vinurilor de productie autohtona.
Conform unui comunicat remis pe aceasta tema, dezbaterea reprezinta un prim pas intr-un demers de creare a unui brand national pentru vinurile romanesti. „Prin aceasta intalnire, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a deschis seria dezbaterilor care vor conduce la crearea unui brand la nivel national pentru vinurile romanesti, care se bucura, datorita cresterii dinamice a calitatii, de recunoastere la nivel international, fiind premiate la concursurile de profil din intreaga lume”, se arata in documentul respectiv.
Cu aceasta ocazie, MADR a adunat la aceeasi masa reprezentanti ai producatorilor, ai asociatiilor de profil, somelieri, profesionisti din marketing si promovare, precum si ai societatii civile. Acestia au fost invitati de catre Marinela Vasilica Ardelean sa raspunda la cateva intrebari cu privire la unicitatea vinurilor romanesti.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Pasii catre o afacere de succes Berea Artizanala
Stiati ca romanii sunt printre cei mai mari consumatori de bere la nivel mondial Cu cei 85 de litri cap de locuitor an ne situam pe un „onorabil” loc 8 in Europa si pe locul 12 in clasamentul mondial liderii fiind cehii 142 de litri urmati de austrieci 105 litri si de nemti 104 litri Piata autohtona a berii...
valabila 48h
„Ne-am mai intrebat vreodata daca vinurile noastre sunt unice? Sau daca vinurile romanesti au ceva in plus fata de cele straine? De ce un consumator ar trebui sa aleaga un vin romanesc si nu unul dintr-o alta tara?”, a fost intrebarea principala adresata invitatilor de specialistul in vinuri.
Raspunsurile participantilor au vizat numeroase aspecte, iar ideea conturata a fost ca este nevoie de crearea unui brand national, care sa sustina promovarea vinurilor romanesti atat peste hotare, cat si in tara, la adevarata lor valoare.
Un prim pas in acest sens va fi promovarea unor vinuri obtinute din soiuri traditionale romanesti la expoziţia universala „Expo Milano 2015”, ce se va desfaşura pe o durata de sase luni, in perioada 1 mai - 31 octombrie 2015, printre care se vor numara Feteasca Neagra (Dealu Mare), Sarba (Dealurile Moldovei), Babeasca Neagra (Colinele Dobrogei), Busuioaca (Podisul Moldovei), Feteasca Regala (Podisul Transilvaniei).
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "TOP 4 Afaceri agricole în 2025".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi