Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

MADR vrea sa transforme vinurile romanesti in brand national

madr-vrea-sa-transforme-vinurile-romanesti-in-brand-national

Primul pas in acest demers este organizarea unei serii de dezbateri cu specialisti din domeniu, pe marginea unicitarii vinurilor de productie autohtona.


Zilele trecute, MADR a fost gazda unei prime dezbateri privind unicitatea vinurilor romanesti, activitate desfasurata sub coordonarea specialistului in vinuri Marinela  Vasilica Ardelean, consilier personal al ministrului Agriculturii.
 
Conform unui comunicat remis pe aceasta tema, dezbaterea reprezinta un prim pas intr-un demers de creare a unui brand national pentru vinurile romanesti. „Prin aceasta intalnire, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a deschis seria dezbaterilor care vor conduce la crearea unui brand la nivel national pentru vinurile romanesti, care se bucura, datorita cresterii dinamice a calitatii, de recunoastere la nivel international, fiind premiate la concursurile de profil din intreaga lume”, se arata in documentul respectiv.
 
Cu aceasta ocazie, MADR a adunat la aceeasi masa reprezentanti ai producatorilor, ai asociatiilor de profil, somelieri, profesionisti din marketing si promovare, precum si ai societatii civile. Acestia au fost invitati de catre Marinela Vasilica Ardelean sa raspunda la cateva intrebari cu privire la unicitatea vinurilor romanesti.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Covrigarie - o afacere cu profit imediat


Obtine profit de 3 000 de euro pe luna cu propria ta covrigarie Cate covrigarii intalnesti in drumul tau spre serviciu Numai in zona centrului vechi din capitala sunt vreo 10 Si numarul lor este in crestere Daca esti un pic atent aproape fiecare covrigarie are clienti care stau la coada asteptand sa cumpere covrigi calzi Te-ai intrebat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

„Ne-am mai intrebat vreodata daca vinurile noastre sunt unice? Sau daca vinurile romanesti au ceva in plus fata de cele straine? De ce un consumator ar trebui sa aleaga un vin romanesc si nu unul dintr-o alta tara?”, a fost intrebarea principala adresata invitatilor de  specialistul in vinuri.
 
Raspunsurile participantilor au vizat numeroase aspecte, iar ideea conturata a fost ca este nevoie de crearea unui brand national, care sa sustina promovarea vinurilor romanesti atat peste hotare, cat si in tara, la adevarata lor valoare.
 
Un prim pas in acest sens va fi promovarea unor vinuri obtinute din soiuri traditionale romanesti la expoziţia universala „Expo Milano 2015”, ce se va desfaşura pe o durata de sase luni, in perioada 1 mai - 31 octombrie 2015, printre care se vor numara Feteasca Neagra (Dealu Mare), Sarba (Dealurile Moldovei), Babeasca Neagra (Colinele Dobrogei), Busuioaca (Podisul Moldovei), Feteasca Regala (Podisul Transilvaniei).

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

MADR vrea sa transforme vinurile romanesti in brand national
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Planta erbacee cu bulb, cu frunze cilindrice si cu flori albe, roz sau albastre, care se prezinta î ...

Piesa la plugurile perfectionate, cu ajutorul careia se rastoarna brazdele. ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016