Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
MADR vrea sa transforme vinurile romanesti in brand national

Primul pas in acest demers este organizarea unei serii de dezbateri cu specialisti din domeniu, pe marginea unicitarii vinurilor de productie autohtona.
Conform unui comunicat remis pe aceasta tema, dezbaterea reprezinta un prim pas intr-un demers de creare a unui brand national pentru vinurile romanesti. „Prin aceasta intalnire, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale a deschis seria dezbaterilor care vor conduce la crearea unui brand la nivel national pentru vinurile romanesti, care se bucura, datorita cresterii dinamice a calitatii, de recunoastere la nivel international, fiind premiate la concursurile de profil din intreaga lume”, se arata in documentul respectiv.
Cu aceasta ocazie, MADR a adunat la aceeasi masa reprezentanti ai producatorilor, ai asociatiilor de profil, somelieri, profesionisti din marketing si promovare, precum si ai societatii civile. Acestia au fost invitati de catre Marinela Vasilica Ardelean sa raspunda la cateva intrebari cu privire la unicitatea vinurilor romanesti.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Criptomonede Ghid practic pentru incepatori
Lucrarea & 39;Criptomonede Ghid practic pentru incepatori& 39; nu lasa nicio intrebare fara raspuns Te invitam sa o parcurgi chiar acum si sa devii fara nicio exagerare expert in bitcoin si in alte monede virtuale Este primul pas spre o investitie inspirata Iata 2 motive esentiale pentru care trebuie sa parcurgi lucrarea & 39;Criptomonede...
valabila 48h
„Ne-am mai intrebat vreodata daca vinurile noastre sunt unice? Sau daca vinurile romanesti au ceva in plus fata de cele straine? De ce un consumator ar trebui sa aleaga un vin romanesc si nu unul dintr-o alta tara?”, a fost intrebarea principala adresata invitatilor de specialistul in vinuri.
Raspunsurile participantilor au vizat numeroase aspecte, iar ideea conturata a fost ca este nevoie de crearea unui brand national, care sa sustina promovarea vinurilor romanesti atat peste hotare, cat si in tara, la adevarata lor valoare.
Un prim pas in acest sens va fi promovarea unor vinuri obtinute din soiuri traditionale romanesti la expoziţia universala „Expo Milano 2015”, ce se va desfaşura pe o durata de sase luni, in perioada 1 mai - 31 octombrie 2015, printre care se vor numara Feteasca Neagra (Dealu Mare), Sarba (Dealurile Moldovei), Babeasca Neagra (Colinele Dobrogei), Busuioaca (Podisul Moldovei), Feteasca Regala (Podisul Transilvaniei).
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "AgroAfaceri pentru 2022 - 5 idei pentru Profit maxim -".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura