Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

In sedinta de Guvern din 23 august 2018 a fost aprobata modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011 pentru aprobarea organizarii unor actiuni de informare si promovare privind politicile aplicate in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale, in plan intern si international.
Potrivit actului normativ mentionat anterior, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale poate sa participe la targuri si expozitii internationale, prin organizarea de pavilioane nationale, standuri specializate pe produse agricole sau miniexpozitii.
Prin modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011, MADR doreste sa vina in intampinarea producatorilor romani din sectorul agroalimentar, care au solicitat sprijin pentru a-si face cunoscute produsele pe pietele interne si internationale, prin participarea la evenimente, targuri, expozitii, etc.
Aceasta modificare vizeaza extinderea, diversificarea si clarificarea actiunilor si activitatilor ce se doresc a fi derulate in atingerea obiectivelor MADR aferente sferei de promovare, precum si detalierea, mai exacta, a tipurilor de cheltuieli necesare realizarii acestor demersuri.
Prin actiunile specifice de informare si promovare a politicilor aplicate in domeniul agroalimentar, MADR intentioneaza sa creasca gradul de acoperire a consumului de alimente din productia interna si redobandirea statutului de exportator net de produse agroalimentare, in concordanta cu potentialul de productie, luand in considerare cererea crescanda de alimente la nivel mondial.
In anii precedenti masurile de relansare a schimburilor comerciale cu produse agroalimentare au vizat actiuni specifice privind promovarea produselor de calitate si cu valoare adaugata ridicata, cu accent pe adoptarea cadrului legislativ pentru sustinerea formelor asociative de producatori si operationalizarea retelei de atasati agricoli.
Perfectionarea sistemului de instrumente in vederea promovarii produselor agroalimentare romanesti constituie o directie de actiune prioritara in cadrul MADR, sens in care s-a apreciat ca fiind oportuna includerea unor noi instrumente de promovare a produselor agroalimentare.
Resursele financiare necesare implementarii modificarilor propuse privind proiectul de act normativ vor fi asigurate in limita prevederilor bugetare aprobate pentru MADR.
Prin modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011, MADR doreste sa vina in intampinarea producatorilor romani din sectorul agroalimentar, care au solicitat sprijin pentru a-si face cunoscute produsele pe pietele interne si internationale, prin participarea la evenimente, targuri, expozitii, etc.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Aceasta modificare vizeaza extinderea, diversificarea si clarificarea actiunilor si activitatilor ce se doresc a fi derulate in atingerea obiectivelor MADR aferente sferei de promovare, precum si detalierea, mai exacta, a tipurilor de cheltuieli necesare realizarii acestor demersuri.
Prin actiunile specifice de informare si promovare a politicilor aplicate in domeniul agroalimentar, MADR intentioneaza sa creasca gradul de acoperire a consumului de alimente din productia interna si redobandirea statutului de exportator net de produse agroalimentare, in concordanta cu potentialul de productie, luand in considerare cererea crescanda de alimente la nivel mondial.
In anii precedenti masurile de relansare a schimburilor comerciale cu produse agroalimentare au vizat actiuni specifice privind promovarea produselor de calitate si cu valoare adaugata ridicata, cu accent pe adoptarea cadrului legislativ pentru sustinerea formelor asociative de producatori si operationalizarea retelei de atasati agricoli.
Perfectionarea sistemului de instrumente in vederea promovarii produselor agroalimentare romanesti constituie o directie de actiune prioritara in cadrul MADR, sens in care s-a apreciat ca fiind oportuna includerea unor noi instrumente de promovare a produselor agroalimentare.
Resursele financiare necesare implementarii modificarilor propuse privind proiectul de act normativ vor fi asigurate in limita prevederilor bugetare aprobate pentru MADR.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News