Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Masuri de sprijin pentru producatorii care odresc sa participe la targuri si expozitii internationale

In sedinta de Guvern din 23 august 2018 a fost aprobata modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011 pentru aprobarea organizarii unor actiuni de informare si promovare privind politicile aplicate in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale, in plan intern si international.
Potrivit actului normativ mentionat anterior, Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale poate sa participe la targuri si expozitii internationale, prin organizarea de pavilioane nationale, standuri specializate pe produse agricole sau miniexpozitii.
Prin modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011, MADR doreste sa vina in intampinarea producatorilor romani din sectorul agroalimentar, care au solicitat sprijin pentru a-si face cunoscute produsele pe pietele interne si internationale, prin participarea la evenimente, targuri, expozitii, etc.
Aceasta modificare vizeaza extinderea, diversificarea si clarificarea actiunilor si activitatilor ce se doresc a fi derulate in atingerea obiectivelor MADR aferente sferei de promovare, precum si detalierea, mai exacta, a tipurilor de cheltuieli necesare realizarii acestor demersuri.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Prin actiunile specifice de informare si promovare a politicilor aplicate in domeniul agroalimentar, MADR intentioneaza sa creasca gradul de acoperire a consumului de alimente din productia interna si redobandirea statutului de exportator net de produse agroalimentare, in concordanta cu potentialul de productie, luand in considerare cererea crescanda de alimente la nivel mondial.
In anii precedenti masurile de relansare a schimburilor comerciale cu produse agroalimentare au vizat actiuni specifice privind promovarea produselor de calitate si cu valoare adaugata ridicata, cu accent pe adoptarea cadrului legislativ pentru sustinerea formelor asociative de producatori si operationalizarea retelei de atasati agricoli.
Perfectionarea sistemului de instrumente in vederea promovarii produselor agroalimentare romanesti constituie o directie de actiune prioritara in cadrul MADR, sens in care s-a apreciat ca fiind oportuna includerea unor noi instrumente de promovare a produselor agroalimentare.
Resursele financiare necesare implementarii modificarilor propuse privind proiectul de act normativ vor fi asigurate in limita prevederilor bugetare aprobate pentru MADR.
Prin modificarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 92/2011, MADR doreste sa vina in intampinarea producatorilor romani din sectorul agroalimentar, care au solicitat sprijin pentru a-si face cunoscute produsele pe pietele interne si internationale, prin participarea la evenimente, targuri, expozitii, etc.
Aceasta modificare vizeaza extinderea, diversificarea si clarificarea actiunilor si activitatilor ce se doresc a fi derulate in atingerea obiectivelor MADR aferente sferei de promovare, precum si detalierea, mai exacta, a tipurilor de cheltuieli necesare realizarii acestor demersuri.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - Cultivarea ciupercilor Champignon
Ciuperci Champignon - O afacere de milioane Milioanele TALE Ciupercile champignon Agaricus sunt cultivate inca din secolul XVII Cercetarile si experimentele au demonstrat eficienta culturii de Agaricus precum si calitatile culinare deosebite ale acestei ciuperci In prezent cultura ciupercilor champignon se extinde tot mai mult...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Prin actiunile specifice de informare si promovare a politicilor aplicate in domeniul agroalimentar, MADR intentioneaza sa creasca gradul de acoperire a consumului de alimente din productia interna si redobandirea statutului de exportator net de produse agroalimentare, in concordanta cu potentialul de productie, luand in considerare cererea crescanda de alimente la nivel mondial.
In anii precedenti masurile de relansare a schimburilor comerciale cu produse agroalimentare au vizat actiuni specifice privind promovarea produselor de calitate si cu valoare adaugata ridicata, cu accent pe adoptarea cadrului legislativ pentru sustinerea formelor asociative de producatori si operationalizarea retelei de atasati agricoli.
Perfectionarea sistemului de instrumente in vederea promovarii produselor agroalimentare romanesti constituie o directie de actiune prioritara in cadrul MADR, sens in care s-a apreciat ca fiind oportuna includerea unor noi instrumente de promovare a produselor agroalimentare.
Resursele financiare necesare implementarii modificarilor propuse privind proiectul de act normativ vor fi asigurate in limita prevederilor bugetare aprobate pentru MADR.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiArticole conexe:
- » Raport MADR la un an de la schimbarea ministrului
- » Explicatii MADR: Ce este agricultura ecologica si de ce ar trebui sa ne axam pe aceasta
- » MADR, mesaj pentru ardeleni: Cea mai buna carne de porc e pestele
- » Oros, MADR: Bugetul nostru a fost suplimentat! Avem mai multi bani!
- » MADR: 365 de rachete, folosite in ultimele 7 zile
Ultima ora
- » Nasui, Economie: E un blocaj pe Masura 2
- » AFIR, sesiune noua de proiecte pentru tinerii fermieri din strainatate
- » DSVSA Vrancea inchide o ferma de 30.000 de porci
- » E din ce in ce mai greu sa protejezi culturile de boli si daunatori
- » PRO AGRO cere vaccinarea cu prioritate a angajatilor din agricultura si industria alimentara
Comentarii
0 comentarii