Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Reducerea TVA la alimente ar putea spori castigurile marilor magazine

reducerea-tva-la-alimente-ar-putea-spori-castigurile-marilor-magazine

Un studiu recent arata ca aceasta masura ar putea creste apetitul de consum al cumparatorilor, iar casatigurile retailerilor ar putea spori in acest an cu 15-20 la suta.


Castigurile marilor retele de magazine ar putea avansa, in acest an, cu 15 - 20%, dupa reducerea cotei TVA la alimente de la 24% la 9%, pe fondul cresterii apetitului de consum si al modificarii marjelor operationale, insa sansele ca alimentele sa se ieftineasca vor fi doar conjuncturale si pe termen scurt, dupa cum releva un studiu  realizat de o companie de servicii de business dedicate mediului de afaceri.
 
„Artificiile cu preturi au existat si in cazul reducerii TVA la paine, iar rezultatele au fost contradictorii. Unele produse s-au ieftinit, altele nu. Estimam ca acelasi fenomen se va produce si pe 1 iunie. Vom vedea, probabil, pe termen scurt, o scadere de preturi conjuncturala, urmata, pe termen mediu si lung de o scumpire sensibila, graduala, argumentata de motive de ordin operational, respectiv cresteri de preturi la utilitati si carburanti”, se arata in studiul respectiv.
 
Pe de alta parte, analistii considera ca semnalul dat de reducerea TVA va avea consecinte pozitive in stimularea consumului, principalul motor al economiei, insa marii castigatori ai bataliei preturilor vor fi retailerii, ale caror afaceri ar putea primi un impuls semnificativ estimat intre 15 si 20% in 2015.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - Cultivarea ciupercilor Champignon


Ciuperci Champignon - O afacere de milioane Milioanele TALE Ciupercile champignon Agaricus sunt cultivate inca din secolul XVII Cercetarile si experimentele au demonstrat eficienta culturii de Agaricus precum si calitatile culinare deosebite ale acestei ciuperci In prezent cultura ciupercilor champignon se extinde tot mai mult...

Oferta Speciala
valabila 48h

Preturile reprezinta un important factor psihologic care influenteaza comportamentul de consum. Impulsul dat de reducerea TVA va dinamiza ofertele, promotiile, va accentua concurenta, in sensul ca va diminua fenomenul de aliniere a preturilor, ii va stimula pe romani sa cumpere mai mult, insa marii castigatori ai bataliei preturilor vor fi retailerii, ale caror afaceri ar putea primi un impuls semnificativ, 15 — 20% in 2015.
 
Estimarea ia in calcul efectul reducerii TVA, in sensul cresterii profitului jucatorilor din domeniu, cresterea consumului si planurile de extindere ale retailerilor la nivel national, prezentate si asumate de acestia. Calculul este unul relativ, conditionat de evolutia economica generala, de dinamica cursului valutar si a costurilor utilitatilor.
 
Estimarile au fost realizate pe baza evolutiei financiare a marilor retaileri din perioada 2009 — 2014. Potrivit datelor oficiale, Kaufland, Carrefour, Lidl, Auchan, Cora, Mega Image, Metro si Selgros, principalii jucatori din piata, au rezistat excelent crizei, reusind chiar sa isi extinda afacerile in tot acest interval.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Reducerea TVA la alimente ar putea spori castigurile marilor magazine
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Conceptul se refera la cresterea economica care satisface nevoile societatii de azi fara a afecta de ...

Padure rara sau parte de padure cu arbori batrani in care este interzisa taierea lemnelor. ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016