Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Romanii au cheltuit mai putini bani pe paine si produse de panificatie, anul trecut

romanii-au-cheltuit-mai-putini-bani-pe-paine-si-produse-de-panificatie-anul-trecut

Ponderea produselor de franzelarie in totalul cheltuielilor cu alimente si bauturi alcoolice ale gospodariilor a scazut la 12,9% in 2015.


Conform celui mai recent raport al Institutului National de Statistica, in anul 2015, din totalul cheltuielilor banesti pentru cumpararea de alimente si bauturi alcoolice, cele destinate cumpararii de paine si produse de franzelarie au scazut fata de anul precedent, de la 13,5% in 2014 la 12,9% in 2015.
 
Aceasta pondere se ridica la 18,9% (19,4% in anul 2014) in cazul gospodariilor de agricultori si la 16,7% (18,2% in 2014) in cazul gospodariilor din mediul rural. O pondere importanta o detin si cheltuielile pentru cumpararea de carne si preparate din carne, care impreuna absorb, pe ansamblul gospodariilor, in medie, 24,0% din cheltuielile pentru cumpararea de produse alimentare si bauturi alcoolice, in usoara scadere fata de anul anterior (24,3% in anul 2014).
 
Potrivit institutului, legumele si conservele din legume au reprezentat 6,9% din cheltuielile pentru cumpararea de produse alimentare si bauturi alcoolice, putin mai scazute fata de anul anterior, doar cu 0,2 puncte procentuale.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Covrigarie - o afacere cu profit imediat


Obtine profit de 3 000 de euro pe luna cu propria ta covrigarie Cate covrigarii intalnesti in drumul tau spre serviciu Numai in zona centrului vechi din capitala sunt vreo 10 Si numarul lor este in crestere Daca esti un pic atent aproape fiecare covrigarie are clienti care stau la coada asteptand sa cumpere covrigi calzi Te-ai intrebat de...

Oferta Speciala
valabila 48h

Asadar, cheltuielile pentru cumpararea celor trei grupe de produse alimentare — paine si produse de franzelarie, carne proaspata si preparate din carne, legume si conserve din legume — insumeaza sub 50% din cheltuielile pentru cumpararea de produse alimentare si bauturi alcoolice (43,8%, in scadere cu 1,1 puncte procentuale fata de anul anterior).
 
Pe ansamblul gospodariilor, fata de anul anterior, cantitatile cumparate au prezentat cresteri la majoritatea grupelor principale de produse.
 
Cheltuielile medii lunare pentru cumpararea de produse alimentare (inclusiv cheltuielile in unitati de alimentatie publica) au fost, in anul 2015, de 506,0 lei pe gospodarie si 190,3 lei pe persoana.
 
Ponderea cheltuielilor pentru cumpararea de produse alimentare (inclusiv cheltuielile in unitati de alimentatie publica) in totalul cheltuielilor pentru consumul alimentar — medie pe o gospodarie — a crescut fata de anul precedent (de la 69,3% in anul 2014 la 71,4% in anul 2015), pondere diferentiata pe categorii de gospodarii, medii de rezidenta si regiuni.
 
Astfel, in totalul cheltuielilor pentru consumul alimentar, cumpararile au reprezentat peste 75% in gospodariile de salariati (77,7%), din mediul urban (80,9%), din regiunea Vest (76,4%) si din regiunea Bucuresti — Ilfov (86,1%).
 
Cheltuielile pentru cumpararea de produse alimentare si bauturi alcoolice (inclusiv ramase in stoc, date in prelucrare, date la animale etc.) au insumat, in anul 2015, in medie, 200,6 lei lunar pe o persoana, cu 2,7% mai mari fata de anul precedent. 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Romanii au cheltuit mai putini bani pe paine si produse de panificatie, anul trecut
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Este parte de tesut vasculirizat cu membrane ingrosate si lignificate care are rolul de a conduce in ...

Stratul extern al scoartei copacilor batrani care este format din tesuturi moarte. In timp acestea s ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016