Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Diverse

Acesta spune ca a programul initiat de MADR deschis calea producatorului roman catre piata din Romania.
Secretarul de stat in Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, Daniel Botanoiu a participat marti la prezentarea caravanei ampaniei nationale de informare si promovare „Alege oaia!”, care a ajuns zilele acestea la Iasi.
Potrivit acestuia, programul sustinut de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale va incuraja atat producatorii, cat si consumatorii, acestia din urma fiind stimulati sa consume carne intr-un mod responsabil.
„Alege oaia este un program care a deschis, sa spunem asa, si mintile, si sufletele, si a deschis, totodata, calea producatorului roman catre piata din Romania si cred ca este extrem de important”, a precizat cu aceasta ocazie secretarul de stat.
Obiectivul final al acestei campanii este pastrarea traditiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a carnii de oaie, cresterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescatorilor autohtoni de ovine si infiintarea la nivel national a unei piete de gross, iar la nivel judetean constituirea de magazine destinate comercializarii carnii si a produselor din carne de oaie.
Potrivit acestuia, programul sustinut de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale va incuraja atat producatorii, cat si consumatorii, acestia din urma fiind stimulati sa consume carne intr-un mod responsabil.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
„Alege oaia este un program care a deschis, sa spunem asa, si mintile, si sufletele, si a deschis, totodata, calea producatorului roman catre piata din Romania si cred ca este extrem de important”, a precizat cu aceasta ocazie secretarul de stat.
Obiectivul final al acestei campanii este pastrarea traditiilor locale privind obiceiurile gastronomice de preparare a carnii de oaie, cresterea consumului de produse din carne de oaie, sprijinirea crescatorilor autohtoni de ovine si infiintarea la nivel national a unei piete de gross, iar la nivel judetean constituirea de magazine destinate comercializarii carnii si a produselor din carne de oaie.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News