Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Planuri de afaceri

Banii urmeaza a fi folositi pentru noi investitii, in scopul dezvoltarii activitatii si promovarii marcii.
Pe ordinea de zi a unei Adunari Generale a Actionarilor programata pentru luna viitoare figureaza si informarea actionarilor asupra necesitatii cresterii capitalului social al societatii, aprobarea de principiu a majorarii capitalului social prin noi aporturi, prin emiterea de noi actiuni, in valoare totala de 65 de milioane de euro, reprezentand 285,805 milioane de lei conform cursului BNR de la data de 20 iunie.
Cu toate ca piata de bere este in scadre in Romania, cunoscutul producator mizeaza pe o crestere si intentioneaza sa investeasca in noi linii de productie si promovarea marcilor.
Bergenbier, face parte din grupul american Molson Coors Brewing Company si activeaza in Romania din anul 1994. In vara lui 2012, Molson Coors a a finalizat preluarea producatorului de bere StarBev, cu operatiuni si in Romania, pentru 2,65 miliarde euro.
Bergenbier opereaza in prezent o unitate de productie la Ploiesti, iar echipa numara aproximativ 680 de angajati. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri neta de 440,48 milioane de lei (99,7 milioane euro), in crestere cu aproximativ 1 la suta comparativ cu 2012 si si-a redus pierderile cu 28 la suta, la 102,26 milioane de lei (23,14 milioane euro), conform datelor de la Ministerul Finantelor Publice.
Potrivit unui studiu realizat de Consiliul Concurentei piata berii din Romania este concentrata, de tip oligopol, patru mari producatori, SAB Miller - Ursus, Heineken, Molson Coors - Bergenbier si URBB - Grupul Carslberg, detinand impreuna aproximativ 85-90 la suta din piata romaneasca. Pe langa acestia, mai sunt prezenti doi producatori autohtoni care au dezvoltat capacitati de productie mari, respectiv Romaqua si European Food.
Cu toate ca piata de bere este in scadre in Romania, cunoscutul producator mizeaza pe o crestere si intentioneaza sa investeasca in noi linii de productie si promovarea marcilor.
Bergenbier, face parte din grupul american Molson Coors Brewing Company si activeaza in Romania din anul 1994. In vara lui 2012, Molson Coors a a finalizat preluarea producatorului de bere StarBev, cu operatiuni si in Romania, pentru 2,65 miliarde euro.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Ghid practic Realizarea de sapun natural
Realizarea de sapun natural este cea mai profitabila afacere Obtii venituri de 1 000 de lei pentru doar 2 ore de munca Ce contine Ghidul practic pentru realizarea de sapun natural Cum sa faci sapun 100 natural – nu numai informatiile de baza ci toate sfaturile si trucurile necesare pentru a obtine inca de la prima incercare ...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Bergenbier opereaza in prezent o unitate de productie la Ploiesti, iar echipa numara aproximativ 680 de angajati. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri neta de 440,48 milioane de lei (99,7 milioane euro), in crestere cu aproximativ 1 la suta comparativ cu 2012 si si-a redus pierderile cu 28 la suta, la 102,26 milioane de lei (23,14 milioane euro), conform datelor de la Ministerul Finantelor Publice.
Potrivit unui studiu realizat de Consiliul Concurentei piata berii din Romania este concentrata, de tip oligopol, patru mari producatori, SAB Miller - Ursus, Heineken, Molson Coors - Bergenbier si URBB - Grupul Carslberg, detinand impreuna aproximativ 85-90 la suta din piata romaneasca. Pe langa acestia, mai sunt prezenti doi producatori autohtoni care au dezvoltat capacitati de productie mari, respectiv Romaqua si European Food.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News