Autor: AgroRomania.ro
Publicat in: Planuri de afaceri

Fostul director comercial al grupului Cosmote si Romtelecom in Romania si-a deschis propria afacere si vinde iaurt inghetat.
Timp de patru ani, Panos Makris a avut functia de director comercial al grupului Cosmote si Romtelecom in Romania, functie la care a renuntat cum mai putin de un an in urma, pentru ca in luna mai sa debuteze in afaceri pe cont propriu, in calitate de antrepenor pe un sector de piata neexploatat pana acum in Romania.
In luna mai a acestui an Panos Makris a decis sa deschida in Romania primul magazin cu iaurt inghetat Chillbox la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City, investind peste 100.000 de euro. „Investitiile sunt chiar mai mari pentru ca pe langa localul propriu-zis avem si un depozit in mall, si avem si contract cu o companie de logistica pentru servicii”, spune acesta.
Este vorba de un magazin cu tonomate cu iaurt inghetat, aparate similare celor care fac inghetata la cornet singurul, unic la acest moment in Romania. In Grecia, acest concept de magazin exista dina 2011, fiind extins in sistem de franciza in peste zece piete din Europa, printre care Franta, Austria, Olanda, Marea Britanie, Suedia, Bulgaria, Cipru sau Turcia.
Tot in sistem de franciza functioneaza si magazinul deschis in mai la Bucuresti, asa ca iaurtul este adus in camioane frigorifice de la o fabrica din Atena. In magazin, clientul se autoserveste, isi pune in pahar cantitatea dorita de iaurt inghetat, adauga toppingurile si apoi merge la casa, unde produsul este cantarit si platit. Pentru 100 de grame de iaurt inghetat, cumparatorii platesc 9 lei.
Planurile fostului director de multinationala devenit antreprenor nu se opresc aici, el avand intentia de a mai deschide cateva magazine in acest an, pentru ca in decurs de cinci ani sa acopere principalele orase ale tarii, in frunte cu Bucurestiul, Timisoara, Cluj, Brasov si Constanta.
„Peste cinci ani vrem sa avem zece magazine mari in principalele orase din tara. Nu excludem insa nici expansiunea cu chioscuri, respectiv un format de mai mici dimensiuni. Primele localuri vor fi investitii proprii, pentru ca dupa ce am acoperit punctele cheie de pe harta sa ne gandim sa dam mai departe franciza” spune Pano Makris.
In luna mai a acestui an Panos Makris a decis sa deschida in Romania primul magazin cu iaurt inghetat Chillbox la parterul centrului comercial Baneasa Shopping City, investind peste 100.000 de euro. „Investitiile sunt chiar mai mari pentru ca pe langa localul propriu-zis avem si un depozit in mall, si avem si contract cu o companie de logistica pentru servicii”, spune acesta.
Este vorba de un magazin cu tonomate cu iaurt inghetat, aparate similare celor care fac inghetata la cornet singurul, unic la acest moment in Romania. In Grecia, acest concept de magazin exista dina 2011, fiind extins in sistem de franciza in peste zece piete din Europa, printre care Franta, Austria, Olanda, Marea Britanie, Suedia, Bulgaria, Cipru sau Turcia.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Tot in sistem de franciza functioneaza si magazinul deschis in mai la Bucuresti, asa ca iaurtul este adus in camioane frigorifice de la o fabrica din Atena. In magazin, clientul se autoserveste, isi pune in pahar cantitatea dorita de iaurt inghetat, adauga toppingurile si apoi merge la casa, unde produsul este cantarit si platit. Pentru 100 de grame de iaurt inghetat, cumparatorii platesc 9 lei.
Planurile fostului director de multinationala devenit antreprenor nu se opresc aici, el avand intentia de a mai deschide cateva magazine in acest an, pentru ca in decurs de cinci ani sa acopere principalele orase ale tarii, in frunte cu Bucurestiul, Timisoara, Cluj, Brasov si Constanta.
„Peste cinci ani vrem sa avem zece magazine mari in principalele orase din tara. Nu excludem insa nici expansiunea cu chioscuri, respectiv un format de mai mici dimensiuni. Primele localuri vor fi investitii proprii, pentru ca dupa ce am acoperit punctele cheie de pe harta sa ne gandim sa dam mai departe franciza” spune Pano Makris.
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News