Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campania APDRP - peste 5.500 de persoane informate direct


Până la finalul lunii februarie, Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (APDRP) a informat direct peste 5.500 de locuitori ai satelor asupra oportunităţilor de finanţare nerambursabilă în agricultură şi dezvoltare rurală.
Aceasta reprezintă prima etapă din cadrul Campaniei de informare pentru Programul Naţional de Dezvoltare Rurală (PNDR) „Fonduri europene pentru mediul rural”, demarată în data de 2 februarie 2011.

Până în prezent au fost vizitate de către caravana de informare a APDRP peste 300 de localităţi din ţară.

Această prima lună de campanie a fost axată pe interacţiunea la nivel de grupuri mici de locuitori, - abordările de tip kitchen table şi atelierele de lucru - care au adunat mai mulţi participanţi din spaţiul rural pentru informări detaliate asupra modalităţilor de obţinere a finanţărilor nerambursabile. În cadrul acestor discuţii informale oamenii şi-au prezentat ideile de proiecte, iar experţii APDRP au furnizat informaţii practice şi concrete pentru întocmirea unui proiect de succes.

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci


Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI   Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren   Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...

Oferta Speciala
valabila 48h

Din discuţiile purtate s-a evidenţiat interesul crescut pentru accesarea Măsurii 112 – „Instalarea tinerilor fermieri”, dar şi pentru Măsura 121 – „Modernizarea exploataţiilor agricole”. O atenţie deosebită a fost acordată Măsurii 312 – „Sprijin pentru înfiinţarea de microîntreprinderi”, paleta largă de activităţi finanţabile a generat dorinţa oamenilor de a diversifica activităţile pe care le desfăşoară deja în mediul rural.

Printre problemele ridicate în cadrul întâlnirilor putem menţiona situaţia juridică a terenurilor, lipsa cofinanţării private, dar şi a unor asociaţii de profil puternice.

Acţiunile de informare vor fi aplicate de către Prestatorul (respectiv Asocierea dintre SC ARS Advertising SA - lider şi SC Tipografia Real SRL) desemnat în urma derulării prin SEAP a procedurii de licitaţie publică deschisă în data de 29.09.2009, cu numărul anunţului de participare 87470/29.09.2009. Pe pagina de internet a Agenţiei, www.apdrp.ro, s-a creat o secţiune dedicată acestei campanii în care cei interesaţi pot consulta calendarul şi evenimentele aflate în desfăşurare.

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

Campania de informare „Fonduri europene pentru mediul rural” are următoarele componente:

1.Informarea directă tip kitchen-table, organizată astfel:
a.250 de întâlniri la nivel naţional, aproximativ câte 6 acţiuni de informare în fiecare judeţ;
b.acţiunile se vor desfăşura cu grupuri foarte restrânse de aproximativ 7 persoane.

2.Informarea directă tip ateliere de lucru, organizată sub formă de caravană informaţională astfel:
a.208 întâlniri la nivel naţional, aproximativ câte 4 acţiuni de informare în fiecare judeţ;
b.se vor desfăşura cu grupuri de aproximativ 20 de persoane.

3.Informarea directă tip conferinţe judeţene, organizate astfel:
a.43 de întâlniri la nivel naţional, câte aproximativ 1 acţiune de informare în fiecare judeţ;
b.se vor desfăşura cu grupuri mari de aproximativ 150.

4. Informarea directă tip seminarii tematice, organizate astfel:
a.64 de întâlniri la nivel naţional, câte aproximativ 8 acţiuni de informare în fiecare regiune;
b.se vor desfăşura cu grupuri de aproximativ 40 persoane.

5.Informarea directă prin exemplificare cu proiecte finanţate prin PNDR, organizate astfel:
a.8 întâlniri la nivel naţional, câte 1 acţiune de informare în fiecare regiune;
b.se vor desfăşura cu grupuri de aproximativ 10 persoane.

6.Informarea directă prin participare la evenimente publice de profil, astfel:
a.3 întâlniri la nivel naţional, târguri de profil la care Agenţia va participa.

7. Informarea directă prin organizarea de evenimente publice de profil, astfel:
a.9 întâlniri la nivel naţional, câte aproximativ 1 eveniment în fiecare regiune (de exemplu: Târgul finanţărilor europene pentru dezvoltare rurală; Târgul beneficiarilor fondurilor europene; Târgul produselor realizate prin programe europene pentru agricultură şi dezvoltare rurală).

8. Informare prin Direct mailing către potenţialii beneficiari ai PNDR, astfel:
a.2 acţiuni la nivel naţional;

Serviciul Relaţii Mass-media al APDRP
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Top 4 Afaceri agricole in 2024


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016