Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook

Campanie in supermarket-uri pentru promovarea produselor romanesti

campanie-in-supermarket-uri-pentru-promovarea-produselor-romanesti

Initiativa apartine producatorilor din sectorul agroalimentar, care au anuntat ca vor sa sustina campania din bugetele proprii.


Producatorii din sectorul agroalimentar vor sa declanseze in supermarke-turi o campanie de promovare a produselor romanesti, sustinuta din bugetele proprii ale asociatiilor de profil, prin care consumatorii sa fie avertizati de provenienta si calitatea produselor pe care le consuma.
 
„Am discutat cu colegii de la lapte si de la carne si vrem sa declansam o campanie prin care sa mergem la rafturile magazinelor si, acolo unde sunt produse romanesti, sa etichetam intr-un fel, sa punem niste simboluri, in care sa explicam consumatorului ca este miere romaneasca, cu trasabilitate, iar acolo unde nu este, sa punem un semn de pericol. In Franta, de exemplu, este o campanie foarte agresiva in care laptelui din comertul intracomunitar i se pune un simbol, iar aceasta campanie este finantata de Ministerul Agriculturii din Franta”, a declarat, presedintele Federatiei Nationala PRO AGRO, Emil Dumitru.
 
Acesta a precizat ca, in cadrul acestei campanii, fiecare asociatie din sectorul agroalimentar, care se afla in criza, va putea spune consumatorului roman ce inseamna sa cumperi produse romanesti, dar si ce inseamna sa cumperi produse din alte parte.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afaceri la Cheie - GHID PRACTIC - Cultivarea legumelor in sistem ecologic


Afacere pe timp de criza Castiga 27 500 euro an din cultivarea legumelor ecologice A produce legume in sistem de agricultura ecologica a practica agricultura ecologica inseamna inainte de toate a produce SANATATE Indiferent ce tip de om de afaceri sunteti exclusiv pragmatic sau preocupat si de caracterul benefic al produselor sale ...

Oferta Speciala
valabila 48h

„Implicit finantam agricultura din alte state membre, iar eu, ca presedinte de federatie, nu am cum sa nu ma gandesc ca imi doresc o Romanie agricola in care sa nu mai vorbim doar de potential, ci sa facem produse finite pe care sa le exportam, sa avem mai multe locuri de munca si taxe si impozite in Romania”, a mentionat Dumitru.
 
Totodata, seful PRO AGRO a afirmat ca sustine declaratiile ministrului Agriculturii referitoare la verificarea trasabilitatii produselor procesate din comertul intracomunitar pentru ca unele dintre ele fac o adevarata concurenta neloiala cu cele din productia industriala romaneasca.
 
„Organele de verificare si control trebuie sa isi faca treaba si sa ne spuna care sunt produsele conforme din comertul intracomunitar si care nu sunt conforme. Ar trebui sa fie in perioada urmatoare un control suta la suta la ceea ce inseamna astfel de produse, ca sa stim care este calitatea productiei noastre in raport cu cea din comertul UE, pentru ca avem sentimentul ca in ultima perioada patrund pe piata produse de o calitate indoielnica si trebuie sa avem confirmarea acestor lucruri. Avem si obligatii, dar si drepturi ca stat membru al UE”, a reiterat reprezentantul federatiei. 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!

Votati articolul

Campanie in supermarket-uri pentru promovarea produselor romanesti
Rating:
Nota: 5 din 1 voturi

Articole conexe:

Comentarii
Comentarii0 comentarii




Ultima ora

Newsletter gratuit
Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri".



Forum
blaga felician spune: am avut un smochin in curte-am mancat smochine anul trecut ,din primavera au aparut smochine noi si frunze De doua luni frunzele au inceput sa se usuce si fructele si ele Ce s-a intamplat? Ce sa...
04 Sep. 2019 17:39:28
Raspunde la intrebare
Victor Gh Banța spune: În privința comasării terenurilor, cred că trebuie luată în calcul istoricitatea fenomenului : au mai fost comasate numai că-n forma CAP-urilor proprietarul terenului nu avea niciun drept de...
21 Aug. 2019 22:13:22
Raspunde la intrebare
Rubrica meteo

Sistem de cultivare permanenta pe un teren a unui singur soi de plante. ...

Reprezinta numarul animalelor/hectar care sunt aduse la pasunat intr-un perimetru agricol. Pentru a ...
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton
 
 

Raport Special GRATUIT

Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri


Adauga mai jos adresa ta de mail si vei primi raportul special gratuit "Afaceri cu Profit pentru 2019 - 5 Idei de Afaceri insotite de Planul de Afaceri" impreuna cu cele mai noi stiri si informatii din agricultura.

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016