Comunica experienta
AgroRomania.ro


Email Facebook
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Campanie in supermarket-uri pentru promovarea produselor romanesti

campanie-in-supermarket-uri-pentru-promovarea-produselor-romanesti

Initiativa apartine producatorilor din sectorul agroalimentar, care au anuntat ca vor sa sustina campania din bugetele proprii.


Producatorii din sectorul agroalimentar vor sa declanseze in supermarke-turi o campanie de promovare a produselor romanesti, sustinuta din bugetele proprii ale asociatiilor de profil, prin care consumatorii sa fie avertizati de provenienta si calitatea produselor pe care le consuma.
 
„Am discutat cu colegii de la lapte si de la carne si vrem sa declansam o campanie prin care sa mergem la rafturile magazinelor si, acolo unde sunt produse romanesti, sa etichetam intr-un fel, sa punem niste simboluri, in care sa explicam consumatorului ca este miere romaneasca, cu trasabilitate, iar acolo unde nu este, sa punem un semn de pericol. In Franta, de exemplu, este o campanie foarte agresiva in care laptelui din comertul intracomunitar i se pune un simbol, iar aceasta campanie este finantata de Ministerul Agriculturii din Franta”, a declarat, presedintele Federatiei Nationala PRO AGRO, Emil Dumitru.
 
Acesta a precizat ca, in cadrul acestei campanii, fiecare asociatie din sectorul agroalimentar, care se afla in criza, va putea spune consumatorului roman ce inseamna sa cumperi produse romanesti, dar si ce inseamna sa cumperi produse din alte parte.
 

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze


Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...

Oferta Speciala
valabila 48h

„Implicit finantam agricultura din alte state membre, iar eu, ca presedinte de federatie, nu am cum sa nu ma gandesc ca imi doresc o Romanie agricola in care sa nu mai vorbim doar de potential, ci sa facem produse finite pe care sa le exportam, sa avem mai multe locuri de munca si taxe si impozite in Romania”, a mentionat Dumitru.
 
Totodata, seful PRO AGRO a afirmat ca sustine declaratiile ministrului Agriculturii referitoare la verificarea trasabilitatii produselor procesate din comertul intracomunitar pentru ca unele dintre ele fac o adevarata concurenta neloiala cu cele din productia industriala romaneasca.
 
„Organele de verificare si control trebuie sa isi faca treaba si sa ne spuna care sunt produsele conforme din comertul intracomunitar si care nu sunt conforme. Ar trebui sa fie in perioada urmatoare un control suta la suta la ceea ce inseamna astfel de produse, ca sa stim care este calitatea productiei noastre in raport cu cea din comertul UE, pentru ca avem sentimentul ca in ultima perioada patrund pe piata produse de o calitate indoielnica si trebuie sa avem confirmarea acestor lucruri. Avem si obligatii, dar si drepturi ca stat membru al UE”, a reiterat reprezentantul federatiei. 

Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".



Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News

Idei de afaceri in agricultura



Rentrop ∧ Straton
Newsletter gratuit
Top 4 Afaceri agricole in 2024

Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".


Articole recomandate

Rubrica meteo
Manager | Stiri si analize economice
Rentrop & Straton