Cris-Tim, unul dintre principalii producatori de mezeluri, mizeaza pe o crestere a cotei de piata de 2% in acest an, in conditiile in care presedintele companiei, Radu Timis, se asteapta ca o serie de producatori care nu s-au gandit din timp la aplicarea strategiilor de restructurare sa nu faca fata perioadei de recesiune economica.
„Acest fapt permite producatorilor care vor ramane in piata sa acapareze din cotele de piata ale celor care nu vor face fata crizei din lipsa de lichiditati. Cris-Tim detine o cota de piata de 17–18%, iar la finele acestui an speram sa ajungem la 20%. Noi aplicam de ani buni diferite strategii de eficientizare a activitatii si de reducere a costurilor“, a declarat pentru Business Standard Radu Timis, presedintele si actionarul majoritar al Cris-Tim.
Oficialul Cris-Tim a mai mentionat ca doua dintre cele zece magazine proprii au fost inchise, deoarece nu mai erau rentabile. Acesta a dat exemplul magazinului din Colentina, care a fost inchis pentru ca in vecinatate s-a deschis un hipermarket Kaufland. De asemenea, Radu Timis estimeaza ca in acest an se vor mai face reduceri de personal daca preturile nu se vor majora, aspect ce va afecta profitabilitatea companiei.
„Cred ca preturile vor ramane la nivelul din prezent, pentru ca, in caz contrar, ar trece de acel prag de suportabilitate, mai ales acum, cand consumatorii au probleme de natura financiara. Astfel, daca nu vom majora preturile, vom fi fortati sa mai reducem din personal“, a mai spus Timis.
Citeste mai mult in Business Standard
„Acest fapt permite producatorilor care vor ramane in piata sa acapareze din cotele de piata ale celor care nu vor face fata crizei din lipsa de lichiditati. Cris-Tim detine o cota de piata de 17–18%, iar la finele acestui an speram sa ajungem la 20%. Noi aplicam de ani buni diferite strategii de eficientizare a activitatii si de reducere a costurilor“, a declarat pentru Business Standard Radu Timis, presedintele si actionarul majoritar al Cris-Tim.
Oficialul Cris-Tim a mai mentionat ca doua dintre cele zece magazine proprii au fost inchise, deoarece nu mai erau rentabile. Acesta a dat exemplul magazinului din Colentina, care a fost inchis pentru ca in vecinatate s-a deschis un hipermarket Kaufland. De asemenea, Radu Timis estimeaza ca in acest an se vor mai face reduceri de personal daca preturile nu se vor majora, aspect ce va afecta profitabilitatea companiei.
„Cred ca preturile vor ramane la nivelul din prezent, pentru ca, in caz contrar, ar trece de acel prag de suportabilitate, mai ales acum, cand consumatorii au probleme de natura financiara. Astfel, daca nu vom majora preturile, vom fi fortati sa mai reducem din personal“, a mai spus Timis.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Afacere la cheie cu flori in ghiveci
Aveti un teren de 100 mp Puteti castiga fara efort 30 000 de euro an cultivand si comercializand FLORI IN GHIVECI Florile in ghiveci castiga din ce in ce mai mult teren Motivul este usor de intuit – florile in ghiveci rezista un timp mai indelungat – si acesta este un aspect care conteaza enorm mai ales daca este...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Citeste mai mult in Business Standard
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








