Campofrio e cea mai cunoscuta marca de alimente, in timp ce Cristim e cea mai apreciata. Zuzu are performante mai bune decat Danone, iar Bunica vine repede din urma.
"E interesant faptul ca Zuzu si Milli, doua marci relativ tinere, dar cu o comunicare foarte buna in ultimii doi ani, au devansat branduri cu o istorie lunga in Romania, precum Danone sau Brenac“, spune Marius Luican, director al firmei de cercetare de piata Reveal Marketing Research (RMR), care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum.
Studiul despre brandurile alimentare, dat publicitatii saptamana aceasta, plaseaza marca spaniola de mezeluri Campofrio (produsa de Tabco-Campofrio) pe primul loc la capitolele de vizibilitate si comunicare. Cand vine vorba insa de calitate sau raport calitate-pret, preferatul romanilor e brandul de mezeluri Cristim. „Campofrio si Cristim sunt branduri masculine, in timp ce Danone, Delma si Napolact sunt marci feminine, adica preferate preponderent de femei“, mai spune Luican.
O pozitie interesanta in top o are Danone, o marca foarte cunoscuta (locul trei dupa rata vizibilitatii), dar care ocupa penultimul loc in topul general (general rate). Danone e tras in jos de performatele slabe la capitolele de comunicare si satisfactie. Marca franceza este pe ultimul loc in functie de rata satisfactiei (calitatea perceputa in urma consumului), rata comunicarii (perceptia asupra comunicarii brandului) si cea a recomandarii (arata viitorul marcii).
"E interesant faptul ca Zuzu si Milli, doua marci relativ tinere, dar cu o comunicare foarte buna in ultimii doi ani, au devansat branduri cu o istorie lunga in Romania, precum Danone sau Brenac“, spune Marius Luican, director al firmei de cercetare de piata Reveal Marketing Research (RMR), care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum.
Studiul despre brandurile alimentare, dat publicitatii saptamana aceasta, plaseaza marca spaniola de mezeluri Campofrio (produsa de Tabco-Campofrio) pe primul loc la capitolele de vizibilitate si comunicare. Cand vine vorba insa de calitate sau raport calitate-pret, preferatul romanilor e brandul de mezeluri Cristim. „Campofrio si Cristim sunt branduri masculine, in timp ce Danone, Delma si Napolact sunt marci feminine, adica preferate preponderent de femei“, mai spune Luican.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
3 culturi profitabile - Goji Merisoare Aronia
Fa-ti propria afacere cultivand trei arbusti miraculosi care te pot imbogati Cine nu a aflat de efectele absolut miraculoase pentru sanatate ale merisorului Dar de cele ale fructelor de Goji sau Aronia Si daca nu ai aflat inca iti spunem noi Aceste fructe mici sunt cotate ca super-alimente fiind unele dintre cele mai puternice...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
O pozitie interesanta in top o are Danone, o marca foarte cunoscuta (locul trei dupa rata vizibilitatii), dar care ocupa penultimul loc in topul general (general rate). Danone e tras in jos de performatele slabe la capitolele de comunicare si satisfactie. Marca franceza este pe ultimul loc in functie de rata satisfactiei (calitatea perceputa in urma consumului), rata comunicarii (perceptia asupra comunicarii brandului) si cea a recomandarii (arata viitorul marcii).
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News