Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De te lingi pe degete. Situatia pe piata a principalelor branduri din industria alimentara.
Campofrio e cea mai cunoscuta marca de alimente, in timp ce Cristim e cea mai apreciata. Zuzu are performante mai bune decat Danone, iar Bunica vine repede din urma.
"E interesant faptul ca Zuzu si Milli, doua marci relativ tinere, dar cu o comunicare foarte buna in ultimii doi ani, au devansat branduri cu o istorie lunga in Romania, precum Danone sau Brenac“, spune Marius Luican, director al firmei de cercetare de piata Reveal Marketing Research (RMR), care monitorizeaza brandurile din 12 sectoare economice, printre care auto, banci, energie, bunuri de larg consum.
Studiul despre brandurile alimentare, dat publicitatii saptamana aceasta, plaseaza marca spaniola de mezeluri Campofrio (produsa de Tabco-Campofrio) pe primul loc la capitolele de vizibilitate si comunicare. Cand vine vorba insa de calitate sau raport calitate-pret, preferatul romanilor e brandul de mezeluri Cristim. „Campofrio si Cristim sunt branduri masculine, in timp ce Danone, Delma si Napolact sunt marci feminine, adica preferate preponderent de femei“, mai spune Luican.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cultura de sofran
Afla acum tot ce trebuie sa stii despre cultura de sofran - "aurul rosu" Iti propunem afacerea anului cultura de sofran De ce tocmai sofran Pentru ca Sofranul Crocus stativus furnizeaza cel mai scump condiment din lume Si nu numai Este si cel mai scump aliment mai scump decat caviarul carnea de vita Kobe sau otetul...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
O pozitie interesanta in top o are Danone, o marca foarte cunoscuta (locul trei dupa rata vizibilitatii), dar care ocupa penultimul loc in topul general (general rate). Danone e tras in jos de performatele slabe la capitolele de comunicare si satisfactie. Marca franceza este pe ultimul loc in functie de rata satisfactiei (calitatea perceputa in urma consumului), rata comunicarii (perceptia asupra comunicarii brandului) si cea a recomandarii (arata viitorul marcii).
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura