Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Distribuitorul de alimente Whiteland mizeaza pe noi segmente de piata
Distribuitorul de alimente Whiteland, care a trecut pragul de vanzari de 100 mil. euro in 2008, mizeaza in acest an pe intrarea pe noi segmente de piata pentru a creste productivitatea angajatilor actuali.
"Avem bugetata o crestere pentru acest an pe toate categoriile. In ianuarie estimez o crestere organica zero sau cu o rata mica fata de prima luna din 2008", a declarat George Stefanescu, directorul distribuitorului Whiteland Sales & Marketing.
Principalii furnizori ai companiei sunt in prezent producatorii din industria lactatelor Hochland, Meggle si Campina si filiala locala a grupului norvegian Orkla Foods.
Managerul spune ca principalul obiectiv pe care l-a setat pentru 2009 este evitarea renuntarii la o parte din angajati prin cresterea productivitatii pe angajat.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
"Orice schimbare care intervine, fie pe piata, fie in colaborarea cu un client mare, ne poate aduce pierderi importante prin diminuarea rulajelor, pentru ca marjele in businessul distributiei sunt extrem de mici", afirma el.
In 2007, majoritatea companiilor profitabile din clasamentul celor mai mari distribuitori de bunuri de larg consum, intre care figureaza si Whiteland, au raportat marje ale profitului net de 1% sau chiar mai mici, potrivit datelor de la Ministerul de Finante.
Marile provocari ale anului 2009 pentru distribuitori sunt mentinerea marjelor in limitele care sa le permita sa supravietuiasca si presiunea pe lichiditati venita de la clienti. In plus, ratele de crestere ale afacerilor, de 10-15%, inregistrate de companiile de profil in ultimii 3-4 ani s-ar putea transforma in 2009 in stagnare sau chiar usor declin, potrivit estimarilor comunicate de jucatori la inceputul anului.
Citeste mai mult in Ziarul Financiar
Autor:
Dragos Serban
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News
Idei de afaceri in agricultura