Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Evaziunea fiscala in industria carnii se mentine ridicata, in ciuda scaderii TVA
La acest moment, evaziunea se mentine intre 25 si 35 la suta existand inca tentatia de a se vinde carne „la negru”.
Evaziunea fiscala in sectorul carnii se mentine undeva la 25-35% si, chiar daca nu mai este o tentatie atat de mare sa se vanda la negru asa cum era cu TVA de 24%, reflexele mai vechi sunt inca inradacinate, a declarat Radu Timis, antreprenorul care controleaza grupul Cris-Tim.
„Se simte inca reducerea TVA la alimente la 9%. Nu stiu ce s-ar fi intamplat cu produsele in piata, avand in vedere aceasta marire a pretului materiei prime. TVA a salvat piata si o salveaza in continuare. Daca s-ar reveni la TVA de 24%, ar fi un dezastru pentru ca exista inca evaziune fiscala”, spune Timis.
Grupul Cris-Tim este format din mai multe companii: Recunostinta Prod-Com care administreaza fabrica de mezeluri de la Filipestii de Padure, Eco-Ferm care opereaza divizia de productie si procesare a laptelui, Impex Cristim care reprezinta divizia de preparate şi reţeaua de magazine şi Cris-tim2Prodcom.
Cristim Prodcom inregistreaza rezultatele distributiei de produse din carne si lapte. In total, grupul controlat de Radu Timis are peste 2.000 de angajati.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Propriul meu plan de afaceri
Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai planuri de afaceri standard Esti o persoana dinamica Profita de Stick-ul "Propriul meu plan de afaceri" Ai 7 modele practice de planuri de afacere cu care obtii mai usor finantari si chiar fonduri europene la mai putin de 100 de lei Stick-ul "Propriul meu plan de...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Pe segmentul de mezeluri grupul are in portofoliu brandurile Cris-Tim si Matache Macelaru, iar pe lactate Radu Timis a dezvoltat brandul Mandruta.
Radu Timis spune ca vanzarile producatorului de mezeluri si lactate s-au incadrat in primele sapte luni in bugetul propus, care prevede o crestere de 15% in volum fata de perioada similara a anului trecut. Avansul a continuat si in lunile iulie si august.
Pe de alta parte, cresterea consumului de la nivel international, in special in Asia, a determinat cresterea pretului la carnea de porc in carcasa, care a ajuns chiar si la 7 lei pe kilogram, iar atunci acest lucru are impact asupra businessului, a precizat Radu Timis.
La acest lucru s-a adaugat faptul ca procesatorii nu vin cu efective care sa acopere cererea. Cu toate acestea, in lunile iunie, iulie si august, consumul de mezeluri a fost in crestere cu 8% in volum.
Autor:
Florescu George
Newsletter gratuit
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News