Incepand de , noul salariu minim pe economie este de 540 lei fata de 500 de lei cat era pana in prezent. Valoarea salariului minim pe economie a fost stabilita printr-un acord semnat de Executiv si confederatiile sindicate in 25 iulie care prevede, de asemenea, ca incepand cu 1 ianuarie 2009 sa aiba loc o noua majorae a salariului minim de la 540 de lei la 600 de lei.
De asemenea, se prevede ca salariul minim sa ajunga in 2014 la 50% din salariul mediu ceea ce estimeaza Guvernul ca ar insemna 1.190 lei.
De asemenea, se prevede ca salariul minim sa ajunga in 2014 la 50% din salariul mediu ceea ce estimeaza Guvernul ca ar insemna 1.190 lei.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online
Vrei sa demarezi o afacere online Secretele comertului online iti sunt in sfarsit dezvaluite in stick-ul “Magazin Online - cum sa pornesti propria ta afacere online” Te gandesti sa demarezi o afacere orice fel de afacere Atunci primul pas pe care il ai OBLIGATORIU de facut consta in realizarea unui mic studiu de piata serios...
Oferta Speciala
valabila 48h
valabila 48h
Autor: AgroRomania.ro
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturi
Urmareste-ne pe Google News








