Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Legumele romanesti vor fi promovate la rafturile Carrefour
Am primit un comunicat de la Carrefour Romania, care anunta lansarea unui catalog cu produse fabricate in Romania. "Promovarea productiei romanesti si stabilirea unor relatii comerciale durabile cu mediul economic din Romania este o prioritate pentru Carrefour Romania", scrie Carrefour in comunicatul sau. Asta inseamna ca pentru marile retele de supermarket a devenit un obiectiv de marketing sustinerea produselor autentice, dupa ce responsabilii de vanzari au observat tendinta manifestata de atatia ani de catre consumatori, care vor si cer indreptatiti produsele cu care au fost obisnuiti: rosia romaneasca, legumele romanesti, carnea si pestele din Romania.
"Sa vedem ce se mai arata in comunicat. Marcile proprii Carrefour, spre deosebire de cele ale altor retaileri de pe piata, provin in marea lor majoritate de la producatori din Romania".
Aici, francezii incearca sa se pozitioneze pe o pozitie apropiata de consumator. Merita amintit faptul ca doar cu cateva luni in urma METRO Romania anuntase parteneriatul cu un grup de producatori de legume din sudul tarii, carora le ofera consultanta tehnica urmand ca in vara sa le preia in totalitate productia. Programul a fost, cel putin pana la aceasta data, un succes si Metro a castiigat foarte mult la capitolul imagine.
Este imbucurator pentru producatorii agricoli din Romania faptul ca, iata, si Carrefour iese in presa cu informatii legate de sustinerea productiei romanesti.
"Ar fi fost mai usor sa le importam, decat sa facem caiete de sarcini impreuna cu producatorul, sa dezvoltam un produs, sa il testam, sa ii cream ambalajul, insa am dorit sa facem acest lucru pentru a pune umarul la productia din aceasta tara", declara Francois Melchior de Polignac, directorul general Carrefour Romania.
Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
Cresterea prepelitelor japoneze
Cresterea prepelitelor japoneze Lucrarea "Cresterea prepelitelor japoneze" - iti asigura toate informatiile de care ai nevoie pentru a demara acest tip de afacere - iti arata punctele sensibile inerente oricarui inceput - te ajuta sa eviti greseli costisitoare Informatiile prezente pe CD-ul "Cresterea prepelitelor...
valabila 48h
Carrefour Romania vizeaza crearea unor parteneriate strategice pe termen lung cu producatori romani, pentru a oferi clientilor sai garantia unor produse naturale, benefice pentru sanatate si cu un nivel de calitate controlat in totalitate. Marturie stau produsele alimentare proaspete, care sunt de productie romaneasca in marea lor majoritate; cele 4 Filiere de Calitate Carrefour lansate pana in prezent (porc, morcov, pastrav si cartof), precum si sutele de producatori romani care si-au dezvoltat afacerile alaturi de Carrefour, inca din 2001, de la intrarea Grupului pe piata locala.
Fiecare Filiera a Calitatii Carrefour este in final o noua promisiune pe care o facem clientilor nostri, un angajament de a aduce in toate magazinele noastre produse gustoase, naturale si sanatoase pentru intreaga familie.
"Dl. Mihai Constantin, partener Carrefour de 11 ani, are 71 de ani si a inceput sa lucreze la Statia de Cercetare Salmonicola Potoci Bicaz a Universitatii Alexandru Ioan Cuza, inca din 1968. In cadrul firmei S.C. Romavet SRL, lucreaza din anul 2001, la ferma de pe lacul Bicaz, unde se produce pastravul Filiera Calitatii Carrefour", a afirmat Dl Francois Melchior de Polignac.
Preocuparea Carrefour de a incuraja consumul produselor romanesti va fi intarita si de o noua campanie de semnalizare la raft: in curand, produsele fabricate in Romania vor fi semnalizate foarte vizibil la raft, folosind drapelul Romaniei!
Grupul Carrefour este cel mai mare distribuitor european si cel de-al doilea la nivel mondial. Prezent in 32 de tari din lume cu peste 15.500 magazine, grupul Carrefour numara peste 475.000 de angajati. in Romania, Grupul Carrefour numara in prezent 85 de magazine: 25 de hypermarketuri, 52 de supermarketuri si 8 magazine de proximitate, in franciza.
Va oferim CADOU un Raport Special Gratuit "Top 4 Afaceri agricole in 2024".
Votati articolul
Nota: 5 din 1 voturiIdei de afaceri in agricultura